Svar

Cmore, HBO, Danske filmskat.. hvor meget / hvor lidt skal jeg have adgang til?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 248 kommentarer
Jeg begynder at tvivle lidt på, om jeg har adgang til det film/serie univers som jeg skal have i mit abonnment. Derfor et par spørgsmål:

1.

Cmore, det findes som menu genvej i YS app menuen "pakker". Men jeg har kun en genvej til Cmore, ikke HBO el. noget andet. Er det korrekt, el. burde jeg også have andre genveje til f.eks. HBO, Danske Filmskat. Dog kan jeg se, at "Danske Filmskat's" film er med i mine søgeresultater, men er lidt i tvivl omkring det.

2. 

Slutteligt, hvilke film/serie tjenester skal man have adgang til via et 100/20mbit abonnement? Mener selv det er Cmore, HBO og Danske Filmskat, men er blevet lidt i tvivl om der er ændret det vi har adgang til?

icon

Bedste svar af panic007 19 maj 2016, 23:35

HBO skal du tilkøbe for 68 kr om måneden.

Det andet har du igennem dit Abbonement hos yousee bredbånd.

Hvis du køber HBO så kommer det til at ligge sammen med alt det andet i yousee tv univers på boksen, web eller apps.

Kan varmt anbefale HBO. Gode serier i HD kvalitet. Og så koster det 10 kr mindre igennem YouSee.

Se original

6 Kommentarer

HBO skal du tilkøbe for 68 kr om måneden.

Det andet har du igennem dit Abbonement hos yousee bredbånd.

Hvis du køber HBO så kommer det til at ligge sammen med alt det andet i yousee tv univers på boksen, web eller apps.

Kan varmt anbefale HBO. Gode serier i HD kvalitet. Og så koster det 10 kr mindre igennem YouSee.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har lige skifte til 100/20 for at få C More, som jeg så endelig fik, og så mistet igen, alle gratis film udenlandske og danske har jeg haft i lang tid. De danske film ligger sammen med de udenlandske under Film, C More Serier ligger under serier og pakker.

C More Film ligger under pakker og Film, der vil HBO også ligge, sikkert også Netflix når den kommer til.

Omdømme 2

Badge
Takker igen for hurtig respons :)

Nu ved jeg det med HBO, som jeg egentlig altid har troet jeg havde i mit abonnement, men som jeg nu ved skal tilkøbes. 

Danske Filmskat, det mener jeg også er udvalgt ting man kan se, og ikke det hele, hvis jeg ikke tager fejl?!

Og ligeledes de ting fra Cmore, eller?

Det med mangle af alle sæsoner i en serie, er godt nok skidt, øv.

EDIT:

Takker Radiomand, så er jeg lidt mere... up to date... på det jeg har tilrådighed. Jeg har været lidt i tvivl, om jeg havde det jeg skulle have, nu hvor der har været lidt "rod i butikken hos YS" som man siger :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

moef skrev:
Jeg begynder at tvivle lidt på, om jeg har adgang til det film/serie univers som jeg skal have i mit abonnment. Derfor et par spørgsmål:

1.

C More, det findes som menu genvej i YS app menuen "pakker". Men jeg har kun en genvej til Cmore, ikke HBO el. noget andet. Er det korrekt, el. burde jeg også have andre genveje til f.eks. HBO, Danske Filmskat. Dog kan jeg se, at "Danske Filmskat's" film er med i mine søgeresultater, men er lidt i tvivl omkring det.

2. 

Slutteligt, hvilke film/serie tjenester skal man have adgang til via et 100/20mbit abonnement? Mener selv det er Cmore, HBO og Danske Filmskat, men er blevet lidt i tvivl om der er ændret det vi har adgang til?

C More film og serier er inkluderet i YouSee bredbånds-abn. 50/10, 100/20, 300/60 og 500/60 Mbit.

Desuden et børneunivers (Se menuen under Børn) og Dansk Filmskat (se i menuen Film under Aktuelle film).

Du har ikke uden videre adgang til HBO Nordic. Men kunder som lejer den nye tv-boks, og kunder med YouSee Plus eller On Demand, kan tegne et HBO Nordic-abn. hos YouSee og tilgå det fra den nye Tv-boks, fra Samsung-boks, computer og håndholdt enhed. Bredbåndskunder der før 27. jan. 2016 har tegnet et HBO Nordic-abn. hos YouSee, kan fortsætte dermed, men nysalg til disse bredbåndskunder er stoppet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:

1.

Cmore, det findes som menu genvej i YS app menuen "pakker". Men jeg har kun en genvej til Cmore, ikke HBO el. noget andet. Er det korrekt, el. burde jeg også have andre genveje til f.eks. HBO, Danske Filmskat. Dog kan jeg se, at "Danske Filmskat's" film er med i mine søgeresultater, men er lidt i tvivl omkring det.

2. 

Jeg betaler ekstra for HBO Nordic via mit bredbåndsabonnement. Hos mig finder jeg både C More og HBO Nordic under "Pakker".

Omdømme 2

Badge
Tak Joern, ja det har jeg nu fundet ud af, og øv for det. Man kan jo ikke få alt :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)