Svar

Cmore

kan ikke længere se cmore film (de er der ikke) på mit fjernsyn, men jeg kan godt se dem på mobilen /Ipad.
Har set dem på fjernsynet før - i sidste uge - og nu er de væk
icon

Bedste svar af tommy.frandsen 13 januar 2018, 14:31

Har lige talt med YouSee support og det skyldes et generelt teknisk problem, som YouSee arbejder på at løse. Med lidt held skulle adgangen til C More være tilbage igen i morgen (søndag).

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Hej, det lyder mystisk, hvorfor er de væk? Men godt du kan se dem på iPaden, kan du ikke caste dem til TV'et?

Btw, Jeg har i nok over 10 år kunnet se cmore film på mit TV, men jeg ser næsten aldrig film eller serier :o
Vi mistede C more fra App'en ca. samtidigt. På selv betjeningen fremgår den stadigvæk - men er forsvundet fra App.
Vi har C More som en del af YouSee More. Det virkede perfekt i går aftes, men her til morgen er det fjernet både fra Humax YSR-2000 boksen og fra min Android mobil. Som kunde gennem 20 år ved jeg godt, at YouSee ofte skifter ud i bonus-produkterne, men dette kom meget pludseligt og uventet.
Har lige talt med YouSee support og det skyldes et generelt teknisk problem, som YouSee arbejder på at løse. Med lidt held skulle adgangen til C More være tilbage igen i morgen (søndag).
Omdømme 5
Badge +5
Hej 50Mette

Som tommy.frandsen skriver, så havde vi desværre et udfald, der medførte at C MORE forsvandt. Det er dog tilbage igen.

Jeg markerer tommy.frandsens svar som bedste svar.
Og nu erdet så det væk igen......
Omdømme 5
Badge +5
Hej René

Det var da lidt irriterende :(

Hvis det stadig er væk, så kontakt os gerne nærmere ved support, så vi kan få set nærmere på det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)