Spørgsmål

Cloud-optagelser: TV-boks + Film og TV-(web)app husker ikke, hvor man er kommet til?!

Badge
Jeg oplever, at når jeg vælger at fortsætte en optaget udsendelse (i clouden), som jeg har delvist afspillet før, så begynder den bare forfra i stedet for at huske, hvor man kom til!

Jeg mener, at den har kunnet huske det, men lader ikke til at kunne det mere.

Det er godt nok belastende og en HELT fundamental streaming-egenskab i andre tjenester.

Har I andre samme oplevelse, eller er der et trick for at få den til at huske, hvor man kom til?

Jeg oplever det både på web-app'en og på tv-boksen. Jeg har ikke prøvet det med chromecast fra Android app'en.

YouSee, hvis I hører med, så må det her da enten være en fejl eller et "TOP REQUEST" fra brugerne???

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Ingen problemer med at se en optagelse senere igen på min 4K
Omdømme 7
Badge +6
Heller ikke her, hvad der ses det ene sted kan states fra samme sted på anden enhed, uanset om det er en film eller en optagelse/Arkiv.
Badge
Det var da godt at høre :-) Bare ikke så godt for mig, når det ikke virker her ... Hm ... Synes ikke, at jeg har gjort noget anderledes overhovedet. Nå, jeg må prøve at ringe til deres support. Har nu set tre forskellige optagelser, hvor den ikke har husket, hvor jeg er kommet til.
Badge
Well fik det til at virke nu. Lader til at jeg skulle trykke firkanten, altså stop, i stedet for bare at gå tilbage igennem menuerne eller slukke på boksen.

Måske har det gjort noget magisk at poste herinde...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)