Svar

Cloud-optagelser/tv-arkiv kan ikke sættes til/igang via søgning i tv-guide

Badge
Indtil for nylig lod det sig gøre at fremsøge et program, klikke på menuen i højre side, få en liste over programmer og så vælge fx at se et program for arkivet eller forberede en cloud-optagelse.

Det kan man ikke længere. Nu skal jeg se, hvad tidspunkt det sendes på, gå ind i tv-guiden og manuelt vælge dato og tid og SÅ kan jeg se/optage.

Det virker som noget af et tilbageskridt.

Jeg håber, at I har planer om at genindføre funktionaliteten, og at det bare er en fejl, at det er fjernet?
icon

Bedste svar af Kasper 26 marts 2018, 14:26

Hej StefanDK

Det følger vi lige op på og undersøger nærmere hurtigst muligt. Tusind tak for din uddybning.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej StefanDK

Kunne se du manglede et svar.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt med på, hvad det er, du mener er ændret. Kan du på nogen måde uddybe det - bare en smule?

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Helt sikkert. Det ville være nemmere at gøre over telefon ... Nå, men hvis jeg søger et program frem, fx "poirot" (uden citationstegn), så kommer det frem på listen (under "se nu" og "kommer i tv"-overskrifterne). Hvis jeg vælger et af programmerne fra "Kommer i tv" (på NRK1), så popper den op med hele programmet. Der har jeg mulighed for i højre side at klikke på en "popud"-menu. Hvis jeg gør det nu, så er listen helt tom. Jeg har prøvet både i Edge (win10) og Chrome med samme problem.

Det lader dog til, at hvis jeg går lidt frem og tilbage mellem visningerne, så kommer det rigtigt frem, og jeg kan i øvrigt også få det frem ved at søge i tv-guiden.

Det opstår oftest (så vidt jeg kan bedømme), hvis jeg prøver at søge via dybe links, fx yousee.dk/?q=poirot

Som jeg har skrevet andetsteds, så virkede en sådan søgning tidligere, men gør det åbenbart ikke længere?
Omdømme 5
Badge +5
Hej StefanDK

Det følger vi lige op på og undersøger nærmere hurtigst muligt. Tusind tak for din uddybning.
Badge
Helt i orden.

Der er også andre issues. Fx en cloud-optagelse, jeg kun kan afspille via browseren, men ikke på tv-boks eller på appen ("Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen" på Android, ren ventetid med vente-ikon på iPad, uden at der sker noget).

Jeg tænker, at det er en løbende udvikling med apps - også den nye til Samsung TV, og det er jo ret nyt for jer.

Jeg vil gerne være med til at teste det, hvis I har brug for det - så længe jeg fortsat kan bruge de officielle "stable" apps.
Omdømme 5
Badge +5
Hej StefanDK

Så vil jeg nok anbefale at tage kontakt til teknisk support på tlf. 70704040, så vi kan få en tekniker til at se på det og som evt. kan ringe dig op.

Angående test, så er det noteret :) Vi tager løbende fat i testere.
Badge
Tja, det har jeg forsøgt. Men de ønskede, at jeg gav mine login-oplysninger væk, så det synes jeg ikke var helt optimalt. Anyway, jeg synes, at det er RET svært at trænge igennem jeres mure og nå ind til udviklerne, men jeg fik at vide, at jeg måske vil blive ringet op.

Men tak for svar, uanset hvad.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P