Spørgsmål

Chromecast yousee app virker ikke


Vis første besked

50 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Kasper.
Har prøvet det, men det hjælper desværre ikke.
Efter nulstilling er det stadig den nye firmwareversion der kommer frem.

Håber på at i snart løser det ..
Omdømme 4
Badge +5
Hej leifskipper

Det er nok vigtigt at understrege at der går op til en uge eller to, før du så modtager den anden firmware igen.

Det står inde på denne side i nederste afsnit om at forlade smugkig programmet:
https://support.google.com/chromecast/answer/6343937

Som tidligere nævnt vil vi sørge for at vores app bliver ajourført til den Chromecast version som er bredt ud til alle.
Omdømme 1
Kan bare konstatere følgende:

DRTV, Viaplay, Netflix og TV2Play fungerer uden problemer også selvom Chromecasten er opdateret til ny version.

Det kan i den grad undre at YouSee ikke kan få det til at fungere.

Det er ikke bestået fra YouSee' s side.
Har helt det samme problem. YouSee virker ikke og Blockbuster heller ikke så jeg skal ha fundet et andet sted at leje film. Lidt sjovt at alle andre kan få det til at virke. Og sjovt at you see musik kan streames. Underligt at det skal tage så lang tid at rette en fejl🙈
Det er såvidt flere måneder siden, det skulle virke - jeg har tjekket Viaplay, Netflix, Youtube ingen problemer - kom nu videre og løs problemet
Omdømme 6
Badge +2
Prøv evt. denne nødløsning indtil da

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-virker-ikke-99213/index1.html#post109448
Kasper skrev:

Hej Chromecast

En opdatering herfra.

Det lader til at de af vores kunder som er med i Googles preview program og som har en firmware-version på Chromecast der hedder 1.23.82244 er de berørte.

Denne software fra Google er ikke rullet ud til alle endnu og vi vil naturligvis være klar med en tilpasning af vores app når det sker. Så løsningen er indtil da, at gå tilbage til software-version 1.22 for at køre videre med Chromecast på YouSee Tv & Film app'en.



Du kan ikke downgrade firmwaren til en Chromecast. Den version, du nævner, er firm- og ikke software.
sanelb skrev:

Hej Kasper, det er en fornøjelse at du er så aktiv herinde, og god til at holde os opdateret?

Jeg har dog et spørgsmål:
Hvordan er det muligt at downgrade sin Chromcast version, som du forslår i din sidste kommentar?



Du kan ikke downgrade en Chromecast ifølge Google Support.
Har også dette problem på en Chromecast Ultra.
Har ALDRIG haft smugkig aktiveret!
Alle andre programmer virker, så som youtube, screen mirroring ja selv Yousee Musik, men ikke Yousee TV.

Har virket fint tidligere.
Det kan ikke passe at det skal tage så lang tid at få fikset.:@
[quote=leifskipper]Chromecast har virket 100% både tirsdag og onsdag, men idag torsdag er den gal igen.

Hvordan er status ? Ja hvad gør I You See..??????????????????
Omdømme 4
Badge +5
Hej Alle

Jeg vil også lige informere jer om at vi har en god nyhed! :)

Nu er Chromecast løsningen klar til brugere der har den nyeste firmware-version til Chromecast:

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-virker-ikke-99213/index2.html#post109752
Yes det virker mange tak 👍😄
Hej,
Jeg har stadig en masse problemer med min tv app. Den går ofte på en uendelig rund grøn "tænke cirkel" når man vælger en kanal. Det er ærligt talt pisse irriterende - især når man prøver at se sport! Jeg har nyeste app og nyeste build af chromecast. Desuden virker casting fint fra computer så det kan kun være appen.

Hvad vil i gøre?
Det er sgu ikke i orden når man lægger så mange penge for at få total-løsning.
Hej
Jeg har lige købt chromecast og yousee er den eneste app der ikke virker. Jeg har ikke gjort noget med firmware elign bare sat den til. Den starter og spiller lidt hvorefter den starter med at loop/ loade.
Alt andet spiller bare...
Det virker som mindst 1måned gammelt problem der ikke er løst i yousee app? Så er der vel ikke meget håb om det sker ? Det er vel ok men så vil jeg bare få skiftet udbyder nu.
Mvh
Jesper
Det er altså mærkeligt at man skal ind og rode i et yousee forum for at prøve at finde ud af hvad der er galt med en yousee app. I må det skrive det med store bogstaver på jeres website at i ikke can chromecaste med iPad og iPhone ... comeback on
Mvh
Kystensperle skrev:

Hej,
Jeg har stadig en masse problemer med min tv app. Den går ofte på en uendelig rund grøn "tænke cirkel" når man vælger en kanal. Det er ærligt talt pisse irriterende - især når man prøver at se sport! Jeg har nyeste app og nyeste build af chromecast. Desuden virker casting fint fra computer så det kan kun være appen.

Hvad vil i gøre?
Det er sgu ikke i orden når man lægger så mange penge for at få total-løsning.

Hej. Har jeg forstået det ikke fungerer hvis man har en iPhone ?
Omdømme 4
Badge +6
Helene Rosalie Gerly skrev:

Hej. Har jeg forstået det ikke fungerer hvis man har en iPhone ?



Det skulle det gerne, men vi er opmærksomme på, at det kan drille hos nogle med iOS-enheder. Hvis det gør, så forsøg gerne med denne workaround.

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-virker-ikke-99213/index3.html#post111573

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 5
Badge +4
Hej alle,

Vi har netop i dag sendt en opdatering ud til Tv & Film-app'en på iOS, som bør løse problemerne med at afspilningen stopper.

Versionen af appen hedder 6.8.1 .

Vi hører meget gerne fra jer herinde, hvis der fortsat opleves problemer.

Vh
Nikolaj
Det virker stadig ikke med den nye opdatering!! Ved mig har den samme fejl stadigvæk. For pokker hvor er det dog irriterende lortet ikke snart virker
Omdømme 5
Badge +4
Hej Marikost,

Er det stadigvæk den fejl, hvor afspilningen stopper efter nogle sekunder, eller er det en anden?

Hvis du oplever en anden fejl, så må du meget gerne uddybe - så kan jeg gå videre med det.

Vh
Nikolaj
Det er stadig den fejl hvor den køre lidt og så falder ud
Omdømme 5
Badge +4
Hej igen,

Det lyder spøjst!

Hvis du ikke allerede har forsøgt det, så kan det være en god idé at slette app'en fra din telefon og derefter hente den på ny - så bør det virke.

Fortsætter det med at drille, så skal det fejlmeldes til vores support som kan se nærmere på det :)

Vh
Nikolaj
Har allerede afinstalleret det og installeret det igen
Har du lagt mærke til Nicolaj, hvor mange likes du får på dine svar 🤓
Kom nu ind i kampen. Det virker jo stadig ikke??

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)