Chromecast virker ikke | YouSee Community
Spørgsmål

Chromecast virker ikke

Vis første besked

107 Kommentarer

Mon den app nogensinde kommer til at fungere ordentligt. Ens tålmodighed er godt nok brugt op med det lort. Har afinstalleret/installeret appen nogle gange og resettet chromecast uden held. 5 min tv og vupti snurren og sort skærm.
Hej YouSee,
Jeg kan se, at I har rettet nogle fejl i jeres systemsoftware.
Her er status for funktion set fra brugerside pr. 7. juni 2017:
Funktioner:
TV: OK
Film: Ikke OK
Serier: OK
Børn: Ikke OK
Lejefilm: Ikke testet
Musik: Ikke OK
Min side: OK

Nu har I noget konkret at arbejde med.
Jeg ser frem til at I får løst de resterende problemer.
Med venlig hilsen
Benny Skov
Hej YouSee,
Her er status for funktion set fra brugerside pr. 8. juni 2017:
Funktionen er generelt meget ustabil,. det virker som om der er hazard i YouSee´s systemprogrammer.
Sammenlignes funktionen med funktionsstatus pr. 7. juni- er systemet blevet markant mere ustabilt!:

TV: Nogle gange OK, men sporadisk funktion
Film: Sporadisk funktion
Serier: Sporadisk funktion
Børn: Sporadisk funktion
Lejefilm: Ikke testet
Musik: Ikke OK
Min side: Nogle gange OK, men sporadisk funktion

YouSee: Giv venligst en status for fejludbedringen.
Mvh. Benny Skov
Omdømme 6
Badge +4
Hej Benny,

Vi kigger hele tiden på hvordan vi forbedre stabiliteten og funktionerne på app'en. Der er rigtig mange elementer der kan spille ind og skabe fejl (styresystems-versioner, App-versioner, enheds-modeller, netværksforbindelse, Chromecast-firmware mm.), men vi monitorerer hele tiden fejlene og udbedre dem løbende.

De generelle fejl som denne tråd omhandler burde på nuværende tidspunkt være løst, så hvis du som bruger oplever fejl, så anbefaler vi at du opdaterer dine enheder og app's eller forsøger at geninstallere.

Fortsætter det med at fejle efter det, så skal det fejlmeldes igennem vores support, så vi kan indsamle eksemplerne og andre oplysninger som er nødvendige for fejlretningen.

Vh
Nikolaj
Det virker fint nu

Besvar