Spørgsmål

Chromecast virker ikke

Vis første besked

107 Kommentarer

Hej Alle

Vi har desværre set et stigende antal henvendelser igen i forhold til Chromecast og iOS og det er noget vi undersøger nærmere lige nu.

Det er beklageligt nu hvor vi ellers lige havde fået optimeret app'en til version 1.23 Chromecast.

Jeg skal nok holde jer opdateret og jeg beklager generne mange gange.

Hvornår sker der noget. TV2 virker fint
Det virker stadig ikke hos os. Det har ikke virket i over 1 uge. Der må da snart ske noget??
Omdømme 7
Badge +5
Der er rigtig mange indlæg inde på facebook, og svaret er

"Jeg er ked af at læse, at du oplever problemer med at afspille via Chromecast, øv 😞

Vi har desværre en generel fejl i øjeblikket, som vi arbejder på at få løst, og vi håber på at have en løsning klar i løbet af denne uge."
Er der noget nyt her? Stadig ingen opdateringer ?

Mvh
Klaus
Omdømme 7
Badge +5
Er der noget nyt her? Stadig ingen opdateringer ?

Mvh
Klaus

Hej Klaus,

Der er stadig indlæg på facebook, så de arbejder desværre stadig på det, men måske Yousee giver en kommentar i morgen
Tak for hurtigt svar Mich - det mærkelig hos mig er at ex kanal 6 kører fejlfrit - mens 3+ - TV3 sport mm er helt umulige
Vi krydser fingre for snarlig afklaring
Er der andre end mig som ikke har kunne få Film og TV appen til at virker med Chromecast de seneste dage .
mit virker heller ikke, har stået på i mange dage.......:O( alle andre apps som jeg har virker uden Problemmer ( DR, Netflix, Viaplay ) så nu må de sku snart gøre noget ved det, det er en del af prisen.... :O(
Det her er da helt amatøragtigt. Hvad med at gå tilbage til den gamle app. Man får den tanke, at Yousee ikke har interesse i at supportere denne løsning.
Der er stadig ikke en officiel udmelding om dette problem.
Hvornår kommer der et alternativ til YouSee?
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

En kort opdatering herfra.

Prøv gerne at starte udsendelsen op på enheden først, og herefter vælge Chromecast ikonet for at få gang i afspilningen hvis du har en Android enhed.

Vi har fortsat stor fokus på Chromecast integrationen i vores apps.
Samme problem her.
Virker i 30 sek. Så begynder den at fryse, for så at blive helt sort lidt efter.
Håber på en løsning snarest.
Duer ikke!
Ved iøvrigt ikke, hvor navnet "Møgsystem" kommer fra.

Det er ikke noget, jeg har skrevet.

Jeg ville nok have valgt et mere høfligt navn, selvom det meget godt beskriver mere end 2 ugers funktion ... eller mangel på samme.
Virker ikke der går 5sekunder så fryser billedet og skærmen bliver sort
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Er det efter I prøvede mit forslag om at starte udsendelsen på enheden først og derefter caste videre til den store skærm?
Hej Kasper (mfl.)

For mit vedkommende er det EFTER, jeg har prøvet dit forslag.
Den eneste forskel er, at når jeg caster før, så kan jeg se ca 30 sek. Når jeg caster efter kommer der grøn skærm med en streg i bunden, som kører uendeligt

Jeg har 2 "cast'ere", 2 fjernsyn og 3 forskellige enheder.
Nu virker det på den måde men det varer over et minut inden den finder kanalen
Har observeret at det virker fint på et gammelt TV som kun er HD-Ready, men har samme problem som mange andre på et andet TV som er Full HD.. Har prøvet at bytte de 2 cromecast, men stadig samme scenario. Håber også at Yousee får løst deres problem.
Streaming fra DR, TV2 Play mf. virker og.
Hos mig er det også håbløst, kære Yousee, få nu løst det problem, det har taget alt for lang tid.
Vi har samme problemer med at caste - og ingen af de forslåede løsninger afhjælper problemet.
Vi betaler med glæde for vores tv-pakke (trods prisen), men så skal det også virke. Kære Yousee det kan da ikke passe, at vi skal vente i måneder, før problemet bliver løst ? Få det nu klaret ?
Virker stadigvæk ikke......
Sker der noget med denne fejl!?
Det er kun når jeg bruger yousee app at min chromecast går i sort.
Netflix mv. Kører uden problemer.
Det kan ikke passe at dk største medie udbyder ikke kan rette den fejl..
Omdømme 5
Badge +7
Sker der noget med denne fejl!?
Det er kun når jeg bruger yousee app at min chromecast går i sort.
Netflix mv. Kører uden problemer.
Det kan ikke passe at dk største medie udbyder ikke kan rette den fejl..

Det skulle gerne virke med Chromecast, men vi har erfaret, at der er nogle med iOS-enheder, det driller hos. Hvis det er det, I bruger, kunne det være godt, hvis I kunne forsøge at lukke app'en ved at klikke to gange på Home-knappen, efter I har sat Chromecasten igang og se, om det hjælper på det.

Hvis ikke, sidder vores support klar til at hjælpe, for så skal vi have fejlmeldt det. Hvordan de fanges, kan I se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 3
Badge +1

Det skulle gerne virke med Chromecast, men vi har erfaret, at der er nogle med iOS-enheder, det driller hos. Hvis det er det, I bruger, kunne det være godt, hvis I kunne forsøge at lukke app'en ved at klikke to gange på Home-knappen, efter I har sat Chromecasten igang og se, om det hjælper på det.

Hvis ikke, sidder vores support klar til at hjælpe, for så skal vi have fejlmeldt det. Hvordan de fanges, kan I se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Wow for et svar :8 Jeg er ked af sige det Stefan, men det er meget overraskende. Det er jo ikke mange dage siden Kasper skrev at der var stor fokus på det her problem og nu skriver du at det bare burde virke?? Men at det kan drille lidt med iOS. Hmm...

Wow for et svar :8 Jeg er ked af sige det Stefan, men det er meget overraskende. Det er jo ikke mange dage siden Kasper skrev at der var stor fokus på det her problem og nu skriver du at det bare burde virke?? Men at det kan drille lidt med iOS. Hmm...

sorry ny her - men det VIRKER faktisk hvis man
(ios)
1) starter udsendelsen uden at caste
2) caster - og venter til at udsendelsen starter på tv'et
3) skynder sig at slukke for app (homekanap 2 gange og wipe yousee væk)
sorry ny her - men det VIRKER faktisk hvis man
(ios)
1) starter udsendelsen uden at caste
2) caster - og venter til at udsendelsen starter på tv'et
3) skynder sig at slukke for app (homekanap 2 gange og wipe yousee væk)

forøvrigt virker filmafspilning uden alt det gøgl ------ mystisk!

Besvar