Spørgsmål

Chromecast virker ikke

Vis første besked

105 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej alle

Det ser ud til, at opdateringen er blevet skubbet ud til flere, som ikke er en del af preview programmet. Den skaber desværre lidt problemer, når man forsøger at Chromecaste via vores app, men vi arbejder på et fix, så man kan gøre brug af det igen.

Vi kommer med en update her, når det er på plads.

Tak for at dele jeres oplevelser med app'en her på forummet. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej der har lige hentet updaten til app yousee tv film .. det virker stadig ikke ...men den fidus med sidste afsnit gift vedførste blik det virker så starter app/Cromecast en op og jeg kan så herfra hoppe til film,serier eller tv ....... så intet nyt :(
[quote=Bruger845]Hej der har lige hentet updaten til app yousee tv film .. det virker stadig ikke ...
....og lige for at gøre jer opmærksom på: gift ved første blik. Seson 4 9 afsnit er i virkeligheden Hammerslag ;D Bare lige en note der der
Omdømme 4
Badge +6
Bruger845 skrev:

Hej der har lige hentet updaten til app yousee tv film .. det virker stadig ikke ...men den fidus med sidste afsnit gift vedførste blik det virker så starter app/Cromecast en op og jeg kan så herfra hoppe til film,serier eller tv ....... så intet nyt :(

Opdateringen til app'en har ikke ændret det, og det vil heller ikke være en opdatering til selve app'en, der gør forskellen. Det vil være en fix til selve Chromecast app'en, og den vil ikke være synlig, ligesom en opdatering i Google Play ellers er. :)
Stefan skrev:

Bruger845 skrev:

Opdateringen til app'en har ikke ændret det, og det vil heller ikke være en opdatering til selve app'en, der gør forskellen. Det vil være en fix til selve Chromecast app'en, og den vil ikke være synlig, ligesom en opdatering i Google Play ellers er. :)

. Bare lige for en ordens skyld : så det VI alle venter på,er at Cromecast laver en ny opdate ? Korrekt opfattet?? Så kan det jo tage evigheder-- ?? :(
Omdømme 4
Badge +6
Bruger845 skrev:

Stefan skrev:

Bruger845 skrev:

. Bare lige for en ordens skyld : så det VI alle venter på,er at Cromecast laver en ny opdate ? Korrekt opfattet?? Så kan det jo tage evigheder-- ?? :(

Det er et fix til vores Chromecast app. :) Ikke selve Chromecasten.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Så har vi et fix klar til Chromecast afspilningen for brugere, der har den nyeste firmware version 1.23 fra Google :)

- Når du starter en ny session af streaming via Chromecast, så vil du få opdateringen automatisk.

- Er du igang med en session, så skal du lige lukke app'en ned og starte den op igen for at få rettelsen.

Vi har igår også frigivet en ny version af selve app'en YouSee Tv & Film, som jeg også anbefaler at få opdateret til.

God fornøjelse med Chromecast igen!
Omdømme 7
Badge +4
Kasper skrev:

Hej Alle

Så har vi et fix klar til Chromecast afspilningen for brugere, der har den nyeste firmware version 1.23 fra Google :)

- Når du starter en ny session af streaming via Chromecast, så vil du få opdateringen automatisk.

- Er du igang med en session, så skal du lige lukke app'en ned og starte den op igen for at få rettelsen.

Vi har igår også frigivet en ny version af selve app'en YouSee Tv & Film, som jeg også anbefaler at få opdateret til.

Kasper

Mit problem startede i fredags, da jeg fik version 1.23
Min app er opdateret i går
Da jeg startede live TV op lige for et øjeblik, begundte den at afspille. Jeg kunne se i bunden, den opdaterede.
Men så gik den i sort

Vh. Mich
Omdømme 7
Badge +7
Hej Mich

Prøv at lukke app'en helt ned og starte en den op igen og prøv så at sætte en Chromecast session igang igen:)
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

Kasper skrev:

Hej Alle

Kasper

Mit problem startede i fredags, da jeg fik version 1.23
Min app er opdateret i går
Da jeg startede live TV op lige for et øjeblik, begundte den at afspille. Jeg kunne se i bunden, den opdaterede.
Men så gik den i sort

Vh. Mich

Nu prøvede jeg lige igen, kom på, og den opdaterede igen, og den fryser til is, og bliver sort
Omdømme 7
Badge +4
Kasper skrev:

Hej Mich

Prøv at lukke app'en helt ned og starte en den op igen og prøv så at sætte en Chromecast session igang igen:)

Det har jeg lige gjort anden gang, lukket app´en startet den op igen

Jeg prøver lige at slette app´en til ipaden og hente den igen
Omdømme 7
Badge +4
Det hjalp ikke at slette app´en, den fryser efter ca. 10 sekunder, står og søger nede i venstre hjørne, og sort skærm

Desvære

PS: Det er en ATV4
Omdømme 7
Badge +4
Efter slet af app, nedluk af ipad, og 5 forsøg, så kører det nu, men hver gang, jeg sender til chromecasten kan jeg se en grøn linje i bunden, en slags opdatering, virker som om den ikke vil opdatere færdig

Det kan også ses på ipad en.

Omdømme 7
Badge +7
Hej mich

Dette er blot en loading-bar, som gerne skulle forsvinde kort tid efter. Gør den ikke det og viser streamingen på den store skærm?
Omdømme 7
Badge +4
Jo den forsvinder, men den skulle da ikke komme hver gang, det kan også være, jeg husker forkert,
Har ikke lagt mærke til den før
Men nu virker min via chromecast, lang om længe
Den starter også afspilning på selve Ipad´en, har ikke problem med at den hopper ud after 3 sekunder, som jeg kan se flere på FB pludselig har
Omdømme 7
Badge +7
Hej mich

Jeg skal lige korrigere mig selv.

Der er tale om en progressbar, som blot viser hvor lang udsendelsen er og den forsvinder ikke fra den enhed du caster fra. Så alt er umiddelbart som det skal være :)

Venlig hilsen.
Omdømme 7
Badge +4
Kasper skrev:

Hej mich

Jeg skal lige korrigere mig selv.

Der er tale om en progressbar, som blot viser hvor lang udsendelsen er og den forsvinder ikke fra den enhed du caster fra. Så alt er umiddelbart som det skal være :)

Venlig hilsen.

Men den kommer også på TV skærmen hver gang, det har jeg ikke lagt mærke til før

Men som sagt, jeg ser mest humax, så jeg kan huske forkert
Omdømme 1
Noget nyt i sagen, jeg har samme problem som de andre i denne tråd.
Omdømme 3
Badge +1
Kasper, hvad er status her? Er det fixet efter Yousees mening eller hvad? Jeg synes stadig det kører noget ustabilt.
Virker stadig ikke, har hentet ny app, slettet igen og forsøgt massere af gange.
Come on YouSee. Det ka i gøre bedre! Herhjemme har vi samme problem som alle andre 👎🏼
Kører yousee app(ver. 6.7.0) med chromecast2(ver. 1.23.84839) på ipad. Jeg oplever 2 problemer. Det første har jeg haft i længere tid. Når jeg forsøger at åbne en cast session er den MEGET lang tid om at få forbindelse(ca 30 sek. Andre apps som netflix og viaplay tager 2 sek). Det andet problem er lidt som andre har beskrevet her. Mit problem viser sig dog kun ved skift af kanal(feks 3+ til kanal5) her skifter den, men efter ca 1 min går skærmen i sort og programmet stopper(session stadig aktiv) trykker herefter på play knappen og programmet starter igen. Dog kun for at gå i sort igen efter kort tid. Og sådan fortsætter det. Den eneste løsning er at genstarte både yousee app og chromecast(via google home) Det er absolot ikke en holdbar løsning, at skulle genstarte hver gang man skifter kanal.
Problemet forekommer kun når jeg caster.
Håber på en snarlig løsning
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Vi har desværre set et stigende antal henvendelser igen i forhold til Chromecast og iOS og det er noget vi undersøger nærmere lige nu.

Det er beklageligt nu hvor vi ellers lige havde fået optimeret app'en til version 1.23 Chromecast.

Jeg skal nok holde jer opdateret og jeg beklager generne mange gange.
chromecast ver 122.610 - yousee 6.70 kombinationen virker heller ikke.
Desværre virker "gift ved .............." tricket ikke hos mig

Det er min oplevelse, at fejlen er opstået på et tidspunkt, hvor der IKKE er foretaget opdateringer på chromecast/yousee app.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)