Spørgsmål

Chromecast til Android tv

Hej.
Jeg har gennem det seneste år castet tv fra Yousee app til mit Philips Android tv med indbygget Chromecast, dvs., at jeg ikke har en særskilt caster. Det har virket rimelig ok, men de seneste uger har jeg ikke kunne caste fra app til tv. DR app og youtube app har jeg ingen problemer med. Altså må det være Yousee app.
Jeg er så blevet oplyst om, at Yousee tv app ikke kan understøtte Chromecast der er indbygget. Kan det virkelig være rigtigt, når DR kan finde ud af det??
Jeg har ikke kunne finde noget information om det på jeres hjemmeside om at app kun virker ved en særskilt Chromecast som sættes til tv med ledning.
Kan i hjælpe med et svar på om det virkelig kan være rigtigt. Og nej jeg er ikke interesseret i jeres boks. Hele ideen med Chromecast og en app, er netop at jeg slipper for ledninger og bokse der skal stå og fylde og være grimme.

Tak på forhånd

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Det er korrekt at You See understøtter CC, men de understøtter ikke at det virker med Castfunktion i Android TVer, virker det så er det fint, hvis ikke, så er det bare sådan.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)