Spørgsmål

Chromecast og Yousee App

Jeg har chromecast og anvender Yousee appen. Før jul fungerede det hele bare perfekt, nu kører det simpelthen ad H til. Når man starter et program første gang står den og loader i ca 90 sek, derefter starter det valgte program op ca halvdelen af gangene, de andre gange dør appen bare og går i sort. Hvis programmet kommer i luften, ja så kører det i ca 2 min og så stopper den.
Alle andre apps kører perfekt, dvs netflix, dr og viaplay - det er kun yousee appen som stinker, og alt er opdateret og appen er reinstalleret flere gange. Måske Yousee skulle købe DR's udviklere, det kan da deres kram. Min tålmodighed er ihvertfald snart brugt op, og så bliver det en anden udbyder som der tager problemer seriøst.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej johnny k

Velkommen til YouSee Forum.

App'en og chromecast-delen skal selvfølgelig fungere ordentligt. Der er nogle andre tråde, som omhandler det samme emne, og derfor linker jeg lige til en af dem. Så kan vi holde det lidt samlet. Der er lidt forslag til, hvad der kan gøres, og også hvad næste skridt er, hvis det ikke virker.

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/chromecast-virker-ikke-99213

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)