Spørgsmål

Chromecast musik

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej,
jeg oplever konsekvent ustabil afvikling af musik når jeg afspiller den via chromecast fra min mobil eller tablet. Afspilningen stopper eller pauser vilkårligt. Jeg har opgraderet til nyeste version af Yousee Musik på min enhed, og jeg kører AC Wifi. Der er aldrig problmer med andre apps, f.eks. Netflix eller Youtube, hvor jeg kan caste i timevis uden problemer.

11 Kommentarer

Hejsa

Jeg oplever de samme problemer, Yousee magter åbenbart ikke at gøre noiget ved det!

Hilsen Per
Omdømme 5
Badge +5
Hej PSA75

Vi har ikke umiddelbart ikke generelle udfordringer med afvikling af YouSee Musik via Chromecast.

Jeg har netop testet herfra hvor det lader til køre efter hensigten, men vi skal naturligvis nok holde et vågent øje med det.

Prøv gerne at genstart både chromecast og app hvis der opleves udfordringer og sørg for stabil WiFi-forbindelse. Det er mit eneste råd lige nu og her.
Hej Kasper

Jeg har genstartet og geninstalleret både cromecast audio og app. det hjælper ikke
Yousee film køre fint med cromecast så det ken ikke være WiFi der er problemet

Den første sang spiller fint, men derefter begynder det at stoppe og pause som beskrever af PSA75

Hilsen Per
Omdømme 5
Badge +5
Hej PerHej

Hvad endte dette med? :)

Fik du det løst efterfølgende eller hvad er status hos dig?

Hvis du stadig har oplever udfordringer, så håber jeg at forummet kan byde ind med løsningsforslag eller komme med deres erfaringer.

Vi har ikke noget generelt registreret i forhold til fejl på Chromecast.
Hej Kasper

Jeg har efterfølgende flyttet ChromcastAudio tættere på min WiFi (3 meter mellem CA og WiFi) det har hjulpet men jeg oplever stadigvæk udfald.
Det mærkelige er at Chromcast HDMI virker perfekt den sidder 10 meter væk og en etage over!

Hilsen Per
Omdømme 5
Badge +5
Hej PerHej

Tak for din tilbagemelding :)

Jeg kan faktisk berette om at vi har kigget nærmere på problemstillingen og jeg kan med glæde sige, at vi forventer en løsning i kommende opdatering til Chromecast understøttelsen i YouSee Musik app'en :)
Kasper skrev:

Hej PSA75

Vi har ikke umiddelbart ikke generelle udfordringer med afvikling af YouSee Musik via Chromecast.

Jeg har netop testet herfra hvor det lader til køre efter hensigten, men vi skal naturligvis nok holde et vågent øje med det.

Prøv gerne at genstart både chromecast og app hvis der opleves udfordringer og sørg for stabil WiFi-forbindelse. Det er mit eneste råd lige nu og her.

Hej Kasper,
tak for tilbagemeldingen men det har desværre ikke hjulpet.
Til sammenligning har jeg prøvet Googles Play Music app. Den kører perfekt, med casting af musik i timevis uden fejl, og med glidende overgang mellem numrene, fra både albums og playlister. Så det må være referencen i forhold til Yousee Musik.
Omdømme 5
Badge +5
Hej PSA75

Vores næste opdatering til YouSee Musik app'en skulle gerne løse udfordringerne med Chromecast understøttelsen :)
Hej Kasper

Er det noget nyt angående opdateringen?

På forhånd tak

Per
Omdømme 5
Badge +5
Hej PerHej

Der er netop udsendt en opdatering - meld endelig tilbage hvad du synes :)
Sådan! er ved at opdatere :-)

Hilsen Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)