Chromecast

Så er der igen gået en måned uden understøttelse. Hvornår?

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Se mit svar fra anden tråd.

Appen til iOS og Andorid, YouSee Tv & Film skulle have understøttet Chromecast i april. Det nåede YouSee desværre ikke, men jeg ved at de knokler på for at gøre det klart. Jeg kunne desværre ikke få et nærmere bestemt tidspunkt, men der burde eftersigende ikke gå alt for lang tid.

YouSee's webfolk var tilsydeladende lidt for hurtige, så her kan man se hvordan Chromecast integrationen virker og ser ud.

Chromecast med YouSee Tv & Film

Hej Emil, tak for svar. Spændt på hvad Yousee svarer, hvis de gør.

Hej NielsPr

Hvorfor synes du yousee skal skrive det samme svar som Emil?  :(

(Det ser jo ud til at Emil har undersøgt det for dig.) 

Hej Majah,

Det synes jeg heller ikke, de skal, jeg synes de skal skrive, hvornår de regner med, at den er klar.

Hej

Jeg tror faktisk, at hvis Yousse ville ud med en dato, var Emil blevet orienteret!  ;) Min erfaring er ihvertfald, at det er  uhyre sjællen de vil oplyse tidshorisonter.  (Måske for ikke at skuffe kunder hvis en tidshorisont skrider i svinget, som det lige er sket med april-forudsigelsen..)

Hvis du ikke er tilfreds med det svar en anden kunde kan give, er du nød til at spørge på yousee-facebook eller ringe til kundeservice.  

Jeg synes bare det er trist, at et godt svar ikke bliver honoret med en løst tråd.  

Det er nok mig, der ikke har set godt nok efter. Havde ingen anelse om at dette var et bruger-til-bruger forum.

Troede, jeg henvendte mig til Yousee, og har været lidt t overrasket over den iver andre kunder havde for at svare :-)

Helt i orden NielsPr. 

Håber Chromecast-kunder snart får deres ønsker opfyldt. :D

Omdømme 2

Badge +3

NielsPr skrev:Det synes jeg heller ikke, de skal, jeg synes de skal skrive, hvornår de regner med, at den er klar.

Jeg har gjort alt hvad jeg kan for at få en dato/tidshorisont, men jeg tror at YouSee er ret tilbageholdene efter at de missede det i April, som de ellers hadve "lovet" i forskellige online medier. Jeg er enig med majah, jeg tror desværre ikke at du får et andet svar fra YouSee, hverken her eller et andet sted.

Men eftersom at der allerede var lavet en side på YouSee.dk med screenshots, må vi jo gå ud fra at det allerede er udviklet, men at de enten 1. er ved at teste det færdigt, eller 2. er løbet ind i nye problemer.

Ja så har jeg lige fået denne mail med informationer om airplay til YouSee play. Nederst på siden bliver det spændende, da de faktisk skriver at Chromecast bør virke.. Har lige testet det.. det gør det fortsat ikke.

http://m.yousee.dk/hjaelp_og_support/yousee_play/yousee_play_med_bredbaand/airplay_med_yousee_tv_og_film.aspx?cid=email_tv_diverse_LL1Juni2015_email_u2415&knr=617050089

Yousee er onsdag flere steder citeret for, at Chromecasr "kommer senere på sommeren". Det betyder vel inden udgangen af august....

Så kom der endelig understøttelse af chromecast på Yousee Play.. Det fungerer fint på min Mobil,xpria z3 compact og min Galaxy note 3 tablet. Begge med Android 5.0.2 , men vi har også en discount Prosa tablet,

Der kører android 4.4.2 og den mangler casting symbolet i toppen, selvom appen er opdateret. Kan det være fordi

At dennne opdatering ikke understøtter ældre versioner ?? Den kan køre Netflex, HBO, Viaplay og Dansk filmskat på chromecast uden problemer..

Omdømme 2

Badge +3
Ja nu er der som
  •  skriver endelig kommet Chromecast support i YouSee Play iOS + Android apps.

I tråden Chromecast til YouSee Play er landet!  er der lidt mere information om YouSee Play + Chromecast.

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)