Chromebook virker ikke til film og tv?? | YouSee Community
Spørgsmål

Chromebook virker ikke til film og tv??

Hej.
Jeg kan se, at der er nogle gamle indlæg om at chromebook ikke virker eller har det svært med film og tv....men jeg kan ikke bruge de råd der er kommer og det virker ikke som en løsning og de er 3 år gamle.
Jeg har en chromebook og når jeg bruger yousee appen, kommer der grøn skærm og kun lyd ud???,kan en hjælpe??.
Hvis jeg logger ind via chrome på deres hjemmeside og vil se tv den vej, kommer der en masse pixel/forstyrrelser og det er ikke muligt at se tv den vej på min chromebook???.
Kan nogle hjælpe??:-)

Venlig hilsen Martin Skeem

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Chromebook understøtter ikke Verimatrix Viewright, så derfor kan den ikke bruges til You See film og TV.
Hej Radiomanden. Tak for dit svar, men jeg ved på ingen måde hvad det betyder???. Det undre mig også rigtig meget, at man i 2019 ikke kan bruge en chromebook til at se film og tv på.....der bliver jo solgt flere og flere af dem.....
Jeg kan jo sagtens bruge netflix og waoo som app, hvad gør de anderledes? og jeg kan også se youtube og andre film via andre hjemmesider???.......
Hilsen Martin
Hej Martin Skeem - jeg er også for nylig blevet (meget tilfreds) bruger af Asus Chromebook Flip C302, men deler desværre din erfaring med YouSee appen og grøn skærm. Du er sikkert opmærksom på at DR’s TVapp fungerer fint ligesom Filmstriben.
Venlig hilsen Søren H
Jeg lægger yousee tv og film som et bogmærke på bogmærkelinjen i chrome browseren. På denne måde kan jeg se tv på min hp chromebook.

Håber det hjælper.
Omdømme 7
Badge +7
Fik købt en Chromebook igår, og ja, det virker rigtig nok på den måde.
Omdømme 7
Badge +7
Har nu fået det prøvet nærmere af, godt nok virker det, men der er en del pixelering, det er lidt forskelligt fra kanal til kanal, men det er der, skyldes nok at det ikke er beregnet til at bruge på Chromebook.

Besvar