Spørgsmål

Champions Leauge og you see app virker ikke igen

Så er den galt igen. Betaler en formue for at se fodbold, og hver gang der er Champions Leauge kommer der fejlmeddelser .
Arbejder i Tyskland og har købt en VPN client så jeg kan se you see.
Til dagligt virker det, men hver gang der er Champions Leauge virker det ikke og der meldes fejl.
Båndbredde på mit internet er ikke problemet, da jeg kan gå ind på DR app. Og streame at det jeg vil.

You see må se at få gjort noget ved deres båndbredde når der er mange brugere på

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har lige set på hvordan det er på App, der er ingen problemer.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg ser på Telefonen's app, det virker OK, Maribor v Liverpool
Jeg kan heller ikke se CHL på appen - og har ligesom den forrige bruger oplevet det en del gange tidligere!!
Og den duer fortsat ikke!! 20 minutter spillet. Det er simpelthen for vildt.
Omdømme 7
Badge +2
Er det 3+ kampen i prøver at se?
Omdømme 7
Badge +2
3-0 Liverpool nu...
Madrid - Tottenham!
Det virker simpelthen ikke!
Omdømme 7
Badge +6
3Sport1 kører også fint, lige som TV3+.
Den er også god på 3Sport2.
Omdømme 7
Badge +2
Som Radiomanden også siger, virker alt OK, jeg ser tennis på TV2 Play på TV'et, fodbold på min iPhone 7+ og hører musik på iPaden, det hele virker OK. :)
Omdømme 5
Badge +7
Hej ForumBruger851

Jeg kan godt forstå din frustration over at få sådan en fejlbesked, når du bare gerne vil nyde en god fodboldkamp! :(

Som du kan se i tråden har der været andre som fint har kunne streame, så der har ikke været tale om en generel fejl.
Så hvis du stadig oplever dette eller hvis andre skulle opleve lignende, så vil jeg anbefale følgende råd som kan afprøves:

1. Genstart enheden
2. Luk app'en ned og start den op igen
3. Af- og geninstallere app'en
4. Evt. genstart modem/router

Jeg håber at du har fået løst udfordringerne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)