Svar

C More og Viaplay?

Omdømme 5
Badge +2
Hej,

Jeg har nu TV, Bredbånd og Telefon fra Yousee, skulle jeg så ikke have/kunne få nogle fordele?

De skriver man får C More sammen med Bredbåndet også, men hvordan får man det?

Det samme med Viaplay, da jeg har Viasat Film i Bland Selv?
icon

Bedste svar af Radiomanden 14 marts 2018, 11:15

Åben linket, der står alt om hvordan og hvad der kræves, der der levering via forening og de deraf følgende rabatter kan der ikke fås You Ses More.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
C More via bredbånd, er ophørt for længe siden, nu er det sikkerhedspakke der er med. Hvis der er valgt Viasat Film i bland selv, så er der på Mail kommet en kode som skal bruges til Viaplay.
Angående You See More, kan der læses om det her: https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more
Omdømme 5
Badge +2
Tak for info,

Men jeg har i går flere gange gennemset min mail, men ikke modtaget noget om Viaplay...det var en medarbejder fra Yousee der tilvalgte Yiasat Film...

Kan man ikke uden at ringe til dem, få at vide om man har nok fordele til yousee more?
Omdømme 7
Badge +6
Åben linket, der står alt om hvordan og hvad der kræves, der der levering via forening og de deraf følgende rabatter kan der ikke fås You Ses More.
Omdømme 5
Badge +2
Jeg har nu ringet til Yousee, så det snart skulle virke med Viaplay og jeg får 3 fordele.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)