C More nye film

Hej.

Jeg undrer mig over, at nye film på C More, al.a All Inclusive, Min lejlighed i Paris, ikke er kommet på Yousee's version af C More ? Hvor lang tid går der inden C More's premiere film er tilgænglig gennem Yousee?

Mvh

Niels

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

All Inclusive og Min lejlighed i Paris kan ses som lejefilm.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Vilhelm skrev:

Nu har jeg desværre ikke fået Cmore endnu pga Yousee´s problematiske sammenlægning af databaser (ventet 1,5 uge allerede) men har læst indlæg op bl.a. recordere.dk at Cmore og Cmore på Yousee ikke er identiske, udover at HD mangler indtil videre.

Cmore.dk er filmen all inclusiv med i gratis film abonnementet til 99,-  Hos Yousee koster den 39,-. Det samme gælder Min lejlighed i Paris

Men ved ikke hvilke film og serier Yousee får tildelt deres eget cmore abonnement, og hvilke de ikke får (eller om de får dem på et senere tidspunkt ligesom YouseePlay)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

mich skrev:

Vilhelm skrev:

Nu har jeg desværre ikke fået Cmore endnu pga Yousee´s problematiske sammenlægning af databaser (ventet 1,5 uge allerede) men har læst indlæg op bl.a. recordere.dk at Cmore og Cmore på Yousee ikke er identiske, udover at HD mangler indtil videre.

Cmore.dk er filmen all inclusiv med i gratis film abonnementet til 99,-  Hos Yousee koster den 39,-. Det samme gælder Min lejlighed i Paris

Men ved ikke hvilke film og serier Yousee får tildelt deres eget cmore abonnement, og hvilke de ikke får (eller om de får dem på et senere tidspunkt ligesom YouseePlay)

Jeg har valgt BB incl. cmore, fordi jeg så får CmoreFirst og CmoreSeries TV kanalerne i HD på den nye boks (kan optage film og serier i HD) så må jeg se hvordan jeg bruger streamingen, når den er i HD

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)