C More

Jeg har oprettet et mobilt bredbånd på 100 gb. Der i er der tilgang til C More. Hvordan får jeg adgang til det? Hvis jeg prøver at logge ind med mir You See login. Er det forkert for jeg af vide.

14 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du ikke en traditionel TV pakke fra Yousee, kunne du f.eks installere appen "TV & Film" fra Yousee.

Nej. Jeg har ikke tv pakke. Kun mobilt bredbånd.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Loggede også ind på "TV & Film" øverst oppe, for at sikre det virkede for tiden.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Appen kan da kun bruges hvis man har en TV pakke, eller er der noget jeg har misforstået.?

Det vil sige. At vi igen er blevet fyldt med løgne af TDC?

Omdømme 4

Badge +3
Prøv at spørge Yousee på Facebook  eller en (form)mail her fra siden, da det er svært at komme igennem på telefon for tiden. Man kan købe 100GB med og uden C More.. Det bør fremgå af siden (og det gør det vist ikke), eller når du bestilte produktet, hvis det krævede TV pakke. Eller mere korrekt, du burde ikke kunne bestille 100GB med C More, hvis du ikke havde en TV pakke. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis jeg har ret i at  TV Appen kun kan bruges når der haves en TV pakke, så har du ikke mulighed for at bruge C More.

Så det skal lige be eller afkræftes om du kan bruge den eller ej, har dog fornemmelse af at det kan du ikke.

Det lyder jo egentlig også logisk, da der er TV kanaler med, (C More First og C More Serier) og du har ikke en TV pakke.

Omdømme 4

Badge +3
Prøv at spørge Yousee på Facebook  eller en (form)mail her fra siden, da det er svært at komme igennem på telefon for tiden. Man kan købe 100GB med og uden C More. Det bør fremgå af siden (og det gør det vist ikke), eller når du bestilte produktet, hvis det krævede TV pakke. Eller mere korrekt, du burde ikke kunne bestille 100GB med C More, hvis du ikke havde den krævede TV pakke.

Tillægsvilkår for C More Light:

https://kundeservice.yousee.dk/~/media/yousee/hjaelp-og-support/files/abonnement/vilkaar/ys_tillaegsydelser/tillaegsvilkaar_for_cmore_light.ashx?la=en

Der er ikke noget krav om tv-pakke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Find og installer appen TV & Film fra YouSee. Her går du ind med dit login fra YouSee. Find film og så skulle der gerne stå øverst "Pakker", så kan du se C More.

Det lyder jo meget nemt. Men jeg kan ikke få et login fra YouSee. De kan som sædvanlig ikke finde ud af, at behandle deres kunder ordentligt. Jeg har været i Rosengårdscentret igen i dag. Og det fik jeg ikke en disse ud af. Ham der inde ville ringe til mig ved 15 tiden med en løsning. Han har ikke ringet endnu ☹
Omdømme 3

Badge +3

OStokholm skrev:
Det lyder jo meget nemt. Men jeg kan ikke få et login fra YouSee. De kan som sædvanlig ikke finde ud af, at behandle deres kunder ordentligt. Jeg har været i Rosengårdscentret igen i dag. Og det fik jeg ikke en disse ud af. Ham der inde ville ringe til mig ved 15 tiden med en løsning. Han har ikke ringet endnu ☹

Det login du bruger her, er vel dit YouSee login.

Ja mit gamle TDC login fra min mail. Men den har intet med mobilt bredbånd at gøre.
Omdømme 3

Badge +3
Har du prøvet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)