Spørgsmål

Bose SoundTouch

Badge
Hej
Jeg vil lige høre om der arbejdes på et samarbejde med Bose på samme måde som YouSee i dag er med Sonos? Eller skal vi som bruger af Bose systemet forsat bruge BT i lang tid fremover?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej micand11

Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt bekræfte, at vi er på vej med en løsning i forhold til Bose, men såfremt det ændrer sig, så opdaterer jeg denne tråd :)
Jeg har et nyindkøbt Bose SoundTouch 300 lydsystem.
Desuden et Samsung UHD TV serie 6. Endelig den nye Yousee Humax boks, der er koblet til TV via HDMI.
Desværre kan jeg ikke programmere Boses universelle fjernbetjening, så den kan betjene TV: Jeg kan tænde og slukke TV, regulere lyden, men jeg kan ikke skifte kanaler. Der mangler øjensynlig en opdateret programmeringskode til YouSee`s boks.
Det betyder, at der skal anvendes flere forskellige fjernbetjeninger for at betjene TV`et. Det er selvsagt ikke særlig hensigtmæssigt!
Kan YouSee hjælpe med at løse dette problem?
Omdømme 7
Badge +6
Med Remoten til Både Humax 2000 og 4000, kan man tænde/slukke TVet, der kan ikke skiftes kanal, Begge bokse har CEC, så de kan stilles til at tænde/slukke TVet når de Tændes/slukkes, de vil så samtlige skifte til den HDMI port hvor de er tilsluttet, skift af kanal gøres på boksene.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)