Bookmate standard? | YouSee Community
Spørgsmål

Bookmate standard?

Vis første besked

30 Kommentarer

Er det overhovedet muligt at søge på de 5.000 danske bøger og lydbøger i standardabonnementet?
Bookmate. Føler mig rigtig snydt. Finder mange gode lydbøger, men når jeg vil låne er det næsten altid Premium. Kan det lade sig gøre, at det kun er Standard der kommer frem?
Det er så fordi den er i Premium abonementet, det er kun dem der er i Standard der er adgang til uden extra betaling.
Der kan læses om det her. https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/fordel-bookmate
Jeg kan simpelthen ikke se hvad det er for en fordel man får ved Bookmate. Det er jo helt umuligt at finde en standard bog. Alle bøger er Premium. Hvorfor har I overhovedet sådan en løsning der ikke virker og som skaber utilfredse kunder? Jeg forstår virkelig ikke jeres kundeprogram. Jeg gider ihvertfald ikke bruge mere tid på det. Vi hellere bruge min tid på at finde en anden udbyder.
Fuldstændig enig! De fordele der er ved at være med YouSee opvejer slet slet slet ikke den ekstra betaling man giver i forhold til andre. Mistede også min filmgavekode for noget tid siden da de åbenbart heller ikke køre det længere.
Tilgengæld er de gode til at hæve priserne ret ofte. !!

Besvar