Spørgsmål

Bookmate standard?

Omdømme 1
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg var glad da jeg så at man kunne vælge noget at læse, men nej hvor blev jeg snydt.
Jeg er glad for at i prøver, men det virker mere som en reklame for bookmate end en service. Stort set alle bøger du starter med er premiere bøger som du ikke kan læse plus at du ikke kan søge efter kun standard bøger så du kan ikke rigtig finde ud af hvad du har med at gøre, så jeg har fået en bookmate service hvor jeg kan føle mig heldig hvis jeg finder en bog der kan læses med standart service. Så er lidt forviret, er yousee more, reklame for andre firmaer eller er det et meget dårlig forsøg på at give os noget ekstra?

Jeg vil hellere have muligheden for at vælge mindre yousee more ting, men i stedet for få en fuld service istedet for en halv service.

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er en Lite version som ikke giver adgang til alt uden extra betaling.
Omdømme 1
Det er meget underligt, det virker mere som reklame for andre. Vil da hellere have muligheden for at spare nogle penge så man kan købe et fuldt abonnement i stedet.

Din extra betaling snakker du om fuld pris.
Omdømme 7
Badge +6
Er ikke så meget inde i det, da jeg har de fleste fordele via de abonementer jeg har, men ja, det er så nok fuld pris.
Jeg er også lige startet på Bookmate, og hvor er jeg skuffet.
Det standart abonnement, som man får tilbudt er alt for dårligt og udvalget er alt for lille.
Kunderådgivningen omkring netop dette har været for dårlig, og går man på Bookmate's hjemmeside kan man ikke rigtig finde oplysninger omkring Standart og Premium abonnement.
Lige præcis Bookmate var den afgørende grund til, at jeg valgte mobilabonnement gennem YouSee, men overveje kraftigt at ændre mobilabonnement.
Det burde YouSee kunne gøre bedre!
Omdømme 7
Badge +6
Det vedrører jo ikke i den forstand Mobil abonnement, det er en gratis fordel der kan fås til de abonementer man har, som frit kan afmeldes, og der kan vælges en anden fordel. Ligeledes er det frit om man vil benytte sig af de fordele.
Omdømme 1
Okay nu er jeg forvirret, ja du kan vælge fordele men det er jo ikke som om vi ikke betaler det i sidste ende. Så hvis Yousee bruger Bookmate some reklame må de jo få nogle penge ud af det, og der efter gør det billigere for os?

eller vil du sige mig at yousee bruger tid og penge på et firma som giver et ½ abonnement til nogle bøger, og man kan ikke engang søge efter bøgerne?
Der ved gør de det til en reklame fordi du kan ikke finde de bøger du faktisk har abonnement på.
virker meget underligt!
Omdømme 7
Badge +6
Hvis du læser om Bookmate på You See More, så står der: Adgang til Premium kataloget kræver et særskilt abonnement fra Bookmate. Det er en Lite udgave You See tilbyder, med andre ord hvis der ønskes den fulde adgang skal det tilkøbes seperat.
Omdømme 1
Okay, jamen så er det en dårlig service og fatter ikke fordelen, igen i bruger tid og penge på det så virker for mig mere som jeg bare vil have billiger abonnement hos jer ind at betale den service.

1. Du kan ikke søge efter de bøger du kan læse eller høre, så du må gætte dig frem.
2. Vi betaler for det på en eller anden måde, intet er gratis. ;)
3. Virker halv hjertet hvad end i skriver om det er et halvt abonnement eller ej.

meget mærkelig måde at bruge jeres penge på, et firma som ikke har så gode anmeldelser.

https://dk.trustpilot.com/review/bookmate.dk
Omdømme 3
Og det sjove er(dybt tragisk) at Bookmate standard kan alle få med et login til Bookmate. Så yousee more = yousee less.
Har selv skiftet til Telmore, så for 50,- mere om mdr. får jeg Bookmate premium i mit mobil abb.
Du kan desuden i øjeblikket få Bookmate premium for 9,- i tre mdr.
Helt enig.
Meget skuffende at det kun er lite udgaven af Bookmate. Så kan det være ligemeget. Har endnu ikke fundet en bog jeg gerne vil læse, som ikke kræver premium😟
Der er ikke meget "more" i de tilbud som gives. Mange af dem har jeg i forvejen ( Cmore, musik, Premier film) så det er noget af et reklame flop.
# Radiomanden. Jeg forstår ikke dine kommentarer. Hvad er de du prøverne at sige.?
Tak for info via dette forum - havde ikke fattet at Youseemore's adgang til bookmate er en "junior adgang", men det forklarer meget godt de problemer jeg har mødt. Jeg har fået adgang til to lydbøger, men har flere gange ikke fået adgang. Det kan måske skyldes junior adgangen. Generelt synes jeg login proceduren på bookmate er uklar.
Jeg forstår ikke hvorfor Yousee bruger vores og organisations tid på sådan et ufuldstændigt produkt. Vi spilder alle sammen vores tid.
Sidder også noget skuffet tilbage må jeg indrømme. Valgte netop også at flytte mobilselskab til Yousee pga fordelene.
Jeg har lige opsagt mit Mofibo abonnement da jeg nu kunne vælge Bookmate, hold da op en fuser... at skulle give 129,- oveni for at lytte til de bøger jeg fik hos mofibo for 99,- om måneden, giver bare slet ikke nogen mening. 🤔
Hold så op, jeg føler mig virkelig snydt. Tænk at tilbyde et produkt, der kun er ikke en gang halvt. Jeg har talt med kundeservice, der ingen service kunne give. De vidste ikke, hvordan man kunne finde ud af, hvilke bøger, der kunne læses helt. Der er ca 14.000 bøger tilgængelige i Bookmate. Altså noget af et arbejde at gå dem igennem for at finde en bog, du kan læse gratis. Havde været en god ide at oplyse det fra begyndelsen. Forhandlinger er tilsyneladende i gang. Men intet tidspunkt for, hvornår der træffes beslutninger. Mon antallet af bøger, der bliver tilgængelige har en størrelse, der er værd at tale om. Det er simpelthen dårlig og forførende varedeklaration. Birgitte
Skuffet over hvor få lydbøger der er adgang til med gratis bookmate fordel.
Dette er ikke en reel fordel som yousee kunde.
Må hellere aktivere mit Mofibo abonnement igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)