Bluesound | YouSee Community
Sticky Svar

Bluesound


Omdømme 3
Hvorfor er YouSee Musik ikke tilgængelig på Bluesound ? Er det YouSee/TDC som ikke vil have deres Streaming ud på flere platforme eller er det Bluesound som ikke vil have YouSee/TDC ?

icon

Bedste svar af Kasper 26 februar 2019, 10:52

Hej i tråden

Der er desværre ikke en integration på vej til Bluesound.

Vi lytter generelt til vores kunder og forsøger så vidt muligt at imødekomme ønsker, i forhold til understøttelse af nye platforme. Som følge heraf, er vi på vej med Apple Carplay og Android Auto (Forhåbentligt 2. kvartal).

Når vi skal lave en understøttelse til YouSee Musik med 3.parts applikationer, så er det en 1-1 løsning der skal udvikles, hvorimod andre tjenester har et API, som er mere simpelt at lave integrationer op imod.

Vi vil gerne understøtte flere platforme i fremtiden som f.eks. Bluesound og vi vil derfor også forsøge at tilpasse os, så integrationer bliver nemmere at lave i fremtiden.
Se original

63 Kommentarer

Vi har brugt BlueSound i flere år og er meget tilfredse, men……..Vi venter stadig på at YouSee understøtter BlueSound.

 

Kom nu igang…...PLEASE

Jeg har ligeledes bestemt mig for at købe nogle Bluesound højtalere.

Kan se på denne tråd, at beslutningen om at opsige mit yousee abonnement var den helt rigtige.

Håber det lykkes for jer andre! Der er andre løsninger derude 🙂
Jeg har netop forelsket mig i et Bluesound setup, da lydkvaliteten overgår Sonos og andre produkter på markedet. Det eneste der holder mig fra at løbe ned og købe den er manglende YouSee integration.
Det glæder mig derfor at Kasper skriver at der er håb forude. Spørgsmålet er bare: Nærmeste fremtid, hvad betyder det?
Omdømme 3
Hej igen

Som skrevet i min forrige kommentar, så vil vi gerne understøtte løsninger som Bluesound, men når der skal laves understøttelse til nye tjenester op imod YouSee Musik , så er det pt. nu noget mere omfattende end vi kunne ønske os. Vi prøver derfor at lave om på dét og tilpasse os, så vi forhåbentlig kan levere en løsning, der fungerer til Bluesound i nærmere fremtid.


Alligevel skræmmende at vi taler om flere år, siden jeg bragte spørgsmålet op første gang
Det harmonerer i min verden ikke, når man gerne vil være en stærk samarbejdspartner, som det udtrykkes, når man forhandler kontrakt mellem ejerforeningen og Tv/bredbåndsleverandør.
Håber ikke evt. fejlrettelser på beboernes forbindelser tager lige så lang tid, hvis kontrakten fornyes.
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Som skrevet i min forrige kommentar, så vil vi gerne understøtte løsninger som Bluesound, men når der skal laves understøttelse til nye tjenester op imod YouSee Musik , så er det pt. nu noget mere omfattende end vi kunne ønske os. Vi prøver derfor at lave om på dét og tilpasse os, så vi forhåbentlig kan levere en løsning, der fungerer til Bluesound i nærmere fremtid.
Omdømme 3
Hej i tråden

Der er desværre ikke en integration på vej til Bluesound.

Vi lytter generelt til vores kunder og forsøger så vidt muligt at imødekomme ønsker, i forhold til understøttelse af nye platforme. Som følge heraf, er vi på vej med Apple Carplay og Android Auto (Forhåbentligt 2. kvartal).

Når vi skal lave en understøttelse til YouSee Musik med 3.parts applikationer, så er det en 1-1 løsning der skal udvikles, hvorimod andre tjenester har et API, som er mere simpelt at lave integrationer op imod.

Vi vil gerne understøtte flere platforme i fremtiden som f.eks. Bluesound og vi vil derfor også forsøge at tilpasse os, så integrationer bliver nemmere at lave i fremtiden.


Og her er hvad Bluesound skrev for flere år siden:

When will Bluesound be ready with a Yousee integretion?
We are ready when Yousee is - unfortunately when you review this thread you can see they do not see the value in it that we do. As a customer of Yousee I would suggest you ask them the same question.

In the meantime our sales team at Hi-Fi Klubben will be happy to show you how to use Bluetooth to stream Yousee to your Bluesound Player and group it through your whole home.

Thanks for your patience and for considering #LivingHiFi

https://helpdesk.bluesound.com/discussions/viewtopic.php?p=12841&sid=be35a9b30ffc56f12ddac6aacf20e993#p12841
Yousee. Nej i lytter ikke til jeres kunder, nu er det 3-4 år siden ønsket om Bluesound blev efterspurgt. I kan finde ud af at få yousee musik på en "skralderkasse" Sonos. Vi er nogen der går ind for god lyd og Bluesound er noget at det bedste. Den bedste måde man kan ramme jer på er at opsige jeres produkter, er det virkelig derud vi skal før i efterlever et stort ønske? Ved der er flere der har nævnt den mulighed og andre har nævnt en gruppe på FB med "yousee musik på Bluesound eller ingen Yousee. Kan det virkelig passe vi skal helt derud før i efterlever et kæmpe stort ønske. Kom nu i gang Yousee og bevar/få flere kunder.
Omdømme 7
Badge +7
Hej i tråden

Der er desværre ikke en integration på vej til Bluesound.

Vi lytter generelt til vores kunder og forsøger så vidt muligt at imødekomme ønsker, i forhold til understøttelse af nye platforme. Som følge heraf, er vi på vej med Apple Carplay og Android Auto (Forhåbentligt 2. kvartal).

Når vi skal lave en understøttelse til YouSee Musik med 3.parts applikationer, så er det en 1-1 løsning der skal udvikles, hvorimod andre tjenester har et API, som er mere simpelt at lave integrationer op imod.

Vi vil gerne understøtte flere platforme i fremtiden som f.eks. Bluesound og vi vil derfor også forsøge at tilpasse os, så integrationer bliver nemmere at lave i fremtiden.
Jeg gad nok vide hvor mange penge YouSee har krævet fra Sonos for at give dem monopol på den rigtige integration?
Det må være en del, siden YouSee ignorere de kunder som gerne vil bruge BlueSound, fremfor at komme i gang med samarbejdet og salget af BlueSound.
Tror der er pænt mange brugere herinde der føler sig til grin, nu er det flere år siden de først ønsker om yousee musik på bluesound . Kan det virkelig passe at vi skal true eller i værste fald opsige jeres produkter før i forstår at der faktisk er STORT ønske om at få yousee på bluesound. Se nu at få det fikset. Og stop venligst med at bruge ordet som "beklager" det er blevet danmarks nemmeste ord at bruge når nogen vil tilgives... i min verden betyder det i retning af "vi er i øvrigt bedøvende ligeglad med jer".
Der er ingen grund til at vente på Yousee længere for de vil IKKE integrere yousee appen med bluesound, for så havde de gjort det for længe siden... men nu kan man med den nye opdatering bruge airplay2 sammen med yousee appen i flere rum, så godt gået bluesound!
Vi melder os også i køen, få nu lavet Yousee understøttelse til Bluesound og andre.

Det kan ikke passe, at man kun vælger at understøtte et brand (Sonos).

Har været kunder hos Yousee/TDC hele vores voksen liv, og har egentlig været godt tilfreds, men det her virker dumt!
Jeg melder mig også i køen af kunder der ønsker yousee musik på Bluesound. Har været kunde i ca 25 år.
Om ikke andet kunne det i det mindste være fint med en begrundelse for hvorfor yousee ikke vil på Bluesound?
Jeg melder mig i køen. Kom nu You See,,,,I vil jo gerne være markedsleder på mange områder, så skal I ud af bu:)sken med denne også... 🙂
Melder mig ligeledes i Køen
Jeg vil også melde mig i køen af kunder der ønsker en Bluesound integration! Det må kunne lade sig gøre. Med så mange kunder der forsvinder fra Yousee burde i sætte pris på dem der stadig er trofaste. Jeg syntes ikke det er et urimeligt ønske at få den integration på plads. Kan Yousee ikke i det mindste melde ud hvad problemet er? Denne tråd har kørt i to år. Jeg løfte om ‘at kigge på det’ klinger lidt hult.
Jeg er i gang med at spare op til at købe en powernode2 og et par b&w 703 S2,, så jeg melder mig også på bluesound vognen. Har været kunde hos Yousee i ca 5-6 år, siden de købte det selskab jeg var hos før. Har egentlig kun blevet pga et tillægsservice som giver 5 timers snak til Spanien. Men nu hvor selskaber sælger GB for peanuts og WhatsApp er blevet så stabilt til snak har jeg ikke så mange grunde til at være loyal.
Hvis det ikke er blevet integreret til den tid jeg har råd til købe anlægget skifter jeg nok til et selskab som tilbyder et lossless musik abonnement med i købet. Måske cbb 😃
Jeg så også gerne at det var muligt at bruge jeres tjeneste på bluesound.

Syntes faktisk at det er skræmmende så lidt i lytter til jeres kunders ønsker. I tvinger os lidt væk fra jeres produkt,
Jeg vil også virkeligt gerne have I meldte jer ind i kampen - jeg er super glad for mit nye bluesound anlæg, og godt tilfreds med YouSee Musik - så er det da virkeligt irriterende at skulle betale for Tidal eller én af de 20 andre musiktjenester Bluesound understøtter. Men nå, CBC mobil giver da Tidal-abonnement med, så der er da 100 kr sparet om måneden ift. TDC...
Kom nu, YouSee - ryk på det her!
Ifølge HiFi Klubben både kan og vil Bluesound gerne men må ikke for YouSee.
Hvis ellers ikke det er en dårlig undskyldning for at streamingkvaliteten er for lav eller prisen er for høj er det bare om at komme ud af starthullerne.
Det samme gælder diverse øvrige streamingapparater.
Mon der sker noget eller har Yousee bare valgt at overse Bluesound og deres brugere..........
Jeg bakker op om at få YouSee til BlueSound, ellers ender det med at YouSee bliver irrelevant.
Omdømme 3
Kunne være fint med Yousee til Bluesound, men grunden er vel desværre at Yousee streamer med for lav kvalitet til at det giver mening at komme med på Bluesound.

Så to ønsker til Yousee, step op på kvaliteten og kom ind på Bluesound.

Mvh
Jens Peter Sørensen, som er glad for Tidal Hi-fi indtil Yousee kommer ind i kampen.


Bluesound har meldt ud at de godt vil Yousee. Bolden ligger hos Yousee som tidligere har skrevet at Bluesound er noget de har kig på. Der sker så bare intet fra den side :(

https://helpdesk.bluesound.com/discussions/viewtopic.php?f=5&t=248&sid=750d685770582fecc0b49f2ddcb20a6e&start=40
Kunne være fint med Yousee til Bluesound, men grunden er vel desværre at Yousee streamer med for lav kvalitet til at det giver mening at komme med på Bluesound.

Så to ønsker til Yousee, step op på kvaliteten og kom ind på Bluesound.

Mvh
Jens Peter Sørensen, som er glad for Tidal Hi-fi indtil Yousee kommer ind i kampen.

Besvar