Sticky Svar

Bluesound

Vis første besked

62 Kommentarer

Jeg melder mig også i køen af kunder der ønsker yousee musik på Bluesound. Har været kunde i ca 25 år.
Om ikke andet kunne det i det mindste være fint med en begrundelse for hvorfor yousee ikke vil på Bluesound?
Vi melder os også i køen, få nu lavet Yousee understøttelse til Bluesound og andre.

Det kan ikke passe, at man kun vælger at understøtte et brand (Sonos).

Har været kunder hos Yousee/TDC hele vores voksen liv, og har egentlig været godt tilfreds, men det her virker dumt!
Der er ingen grund til at vente på Yousee længere for de vil IKKE integrere yousee appen med bluesound, for så havde de gjort det for længe siden... men nu kan man med den nye opdatering bruge airplay2 sammen med yousee appen i flere rum, så godt gået bluesound!
Tror der er pænt mange brugere herinde der føler sig til grin, nu er det flere år siden de først ønsker om yousee musik på bluesound . Kan det virkelig passe at vi skal true eller i værste fald opsige jeres produkter før i forstår at der faktisk er STORT ønske om at få yousee på bluesound. Se nu at få det fikset. Og stop venligst med at bruge ordet som "beklager" det er blevet danmarks nemmeste ord at bruge når nogen vil tilgives... i min verden betyder det i retning af "vi er i øvrigt bedøvende ligeglad med jer".
Jeg gad nok vide hvor mange penge YouSee har krævet fra Sonos for at give dem monopol på den rigtige integration?
Det må være en del, siden YouSee ignorere de kunder som gerne vil bruge BlueSound, fremfor at komme i gang med samarbejdet og salget af BlueSound.
Omdømme 7
Badge +7
Hej i tråden

Der er desværre ikke en integration på vej til Bluesound.

Vi lytter generelt til vores kunder og forsøger så vidt muligt at imødekomme ønsker, i forhold til understøttelse af nye platforme. Som følge heraf, er vi på vej med Apple Carplay og Android Auto (Forhåbentligt 2. kvartal).

Når vi skal lave en understøttelse til YouSee Musik med 3.parts applikationer, så er det en 1-1 løsning der skal udvikles, hvorimod andre tjenester har et API, som er mere simpelt at lave integrationer op imod.

Vi vil gerne understøtte flere platforme i fremtiden som f.eks. Bluesound og vi vil derfor også forsøge at tilpasse os, så integrationer bliver nemmere at lave i fremtiden.
Yousee. Nej i lytter ikke til jeres kunder, nu er det 3-4 år siden ønsket om Bluesound blev efterspurgt. I kan finde ud af at få yousee musik på en "skralderkasse" Sonos. Vi er nogen der går ind for god lyd og Bluesound er noget at det bedste. Den bedste måde man kan ramme jer på er at opsige jeres produkter, er det virkelig derud vi skal før i efterlever et stort ønske? Ved der er flere der har nævnt den mulighed og andre har nævnt en gruppe på FB med "yousee musik på Bluesound eller ingen Yousee. Kan det virkelig passe vi skal helt derud før i efterlever et kæmpe stort ønske. Kom nu i gang Yousee og bevar/få flere kunder.
Omdømme 3
Kasper skrev:

Hej i tråden

Der er desværre ikke en integration på vej til Bluesound.

Vi lytter generelt til vores kunder og forsøger så vidt muligt at imødekomme ønsker, i forhold til understøttelse af nye platforme. Som følge heraf, er vi på vej med Apple Carplay og Android Auto (Forhåbentligt 2. kvartal).

Når vi skal lave en understøttelse til YouSee Musik med 3.parts applikationer, så er det en 1-1 løsning der skal udvikles, hvorimod andre tjenester har et API, som er mere simpelt at lave integrationer op imod.

Vi vil gerne understøtte flere platforme i fremtiden som f.eks. Bluesound og vi vil derfor også forsøge at tilpasse os, så integrationer bliver nemmere at lave i fremtiden.

Og her er hvad Bluesound skrev for flere år siden:

When will Bluesound be ready with a Yousee integretion?
We are ready when Yousee is - unfortunately when you review this thread you can see they do not see the value in it that we do. As a customer of Yousee I would suggest you ask them the same question.

In the meantime our sales team at Hi-Fi Klubben will be happy to show you how to use Bluetooth to stream Yousee to your Bluesound Player and group it through your whole home.

Thanks for your patience and for considering #LivingHiFi

https://helpdesk.bluesound.com/discussions/viewtopic.php?p=12841&sid=be35a9b30ffc56f12ddac6aacf20e993#p12841
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Som skrevet i min forrige kommentar, så vil vi gerne understøtte løsninger som Bluesound, men når der skal laves understøttelse til nye tjenester op imod YouSee Musik , så er det pt. nu noget mere omfattende end vi kunne ønske os. Vi prøver derfor at lave om på dét og tilpasse os, så vi forhåbentlig kan levere en løsning, der fungerer til Bluesound i nærmere fremtid.
Omdømme 3
Kasper skrev:

Hej igen

Som skrevet i min forrige kommentar, så vil vi gerne understøtte løsninger som Bluesound, men når der skal laves understøttelse til nye tjenester op imod YouSee Musik , så er det pt. nu noget mere omfattende end vi kunne ønske os. Vi prøver derfor at lave om på dét og tilpasse os, så vi forhåbentlig kan levere en løsning, der fungerer til Bluesound i nærmere fremtid.

Alligevel skræmmende at vi taler om flere år, siden jeg bragte spørgsmålet op første gang
Det harmonerer i min verden ikke, når man gerne vil være en stærk samarbejdspartner, som det udtrykkes, når man forhandler kontrakt mellem ejerforeningen og Tv/bredbåndsleverandør.
Håber ikke evt. fejlrettelser på beboernes forbindelser tager lige så lang tid, hvis kontrakten fornyes.
Jeg har netop forelsket mig i et Bluesound setup, da lydkvaliteten overgår Sonos og andre produkter på markedet. Det eneste der holder mig fra at løbe ned og købe den er manglende YouSee integration.
Det glæder mig derfor at Kasper skriver at der er håb forude. Spørgsmålet er bare: Nærmeste fremtid, hvad betyder det?
Jeg har ligeledes bestemt mig for at købe nogle Bluesound højtalere.

Kan se på denne tråd, at beslutningen om at opsige mit yousee abonnement var den helt rigtige.

Håber det lykkes for jer andre! Der er andre løsninger derude :)