Bluesound

• COP
  • Bruger
  • 12 kommentarer
Hvorfor er YouSee Musik ikke tilgængelig på Bluesound ? Er det YouSee/TDC som ikke vil have deres Streaming ud på flere platforme eller er det Bluesound som ikke vil have YouSee/TDC ?

15 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum :D

Det er en platform som vi har øje på, men om vi kommer til at understøtte den og i givet fald hvornår, kan vi desværre ikke sige noget konkret om på nuværende tidspunkt.

• Jeg så også gerne at i udvidede til flere platforme end Sonos. Med en af de største musiktjenester på det danske markedet, bør i være tilstede på flere systemer end bare Sonos.

Det kan ikke være meget arbejde der skal til fra jeres side, for at få integreret tjenesten, når Juke allerede er implanteret i Bluesound.

Indtil da må det være de mere åbne tjenester, der tages i brug.
    Også herfra .. Kom i gang

Så er der etableret kontakt mellem Bluesound og TDC. Hvor lang tid Bluesound så skal bruge til at integrere Yousee musik på deres platforme, må tiden vise.

Jeg oplever dem ikke som specielt hurtige med tanke på, at Apple og Google heller ikke er tilgængelig på Bluesound.

Lad os håbe at Yousee er villige til at samarbejde denne gang så :)

Jeg har lige været i dialog med Bluesound:

"When will Bluesound be ready with an Yousee integretion?

We are ready when Yousee is - unfortunately when you review this thread you can see they do not see the value in it that we do. As a customer of Yousee I would suggest you ask them the same question."
    Kom nu Yousee..
    Det er utilfredsstillende at være yousee kunde, og betale til WIMP/Tidal ved siden af. Nu har yousee/TDC overhørt forespørgslen i 3 år...
    Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
    Hej alle,

Jeg kan se, at det er længe siden Kasper gav et svar, så I får lige et frisk om end lidt kedelig opdatering.

Som Kasper skrev dengang, så er Bluesound også en platform som vi også holder øje med, men vi har på nuværende tidspunkt, desværre, stadig ikke nogle konkrete planer om at understøtte Bluesound med YouSee Musik. Vi holder os hele tiden opdateret på, hvilket platforme vores kunder ønsker at benytte når de lytter til YouSee Musik, derfor er det også rigtigt godt at I skriver herinde, så vi kan give jeres feedback videre.

Jeg beklager, at jeg ikke kunne komme med et mere positivt/brugbart svar til jer.
    Ret sørgeligt at Yousee ikke kommer ind i kampen, når Bluesound nu giver udtryk for at være klar til et samarbejde. og ærgeligt at os bruger ikke kan få fuld udbytte af jeres hifi kvaliltet, når i nu udbyder den :(
    Ja ja ja... kom nu yousee... Bluesound er fremtiden med den bedste lyd.
    Jeg gider simpelthen ikke Sonos..

Yousee på bluesound..ja tak
    Kom nu Yousee få nu trykket på den knap så vi kan høre jeres musik på Bluesound!!!
    Jeg så også gerne at yousee music blev tilgængelig på Bluesound
    Det ville være kanon hvis Yousee blev integreret i Bluesound systemet. Allez!
    Der findes mange forskellige streaming muligheder i dag, men kvalitetsmæssigt er Bluesound helt i top.
    Som Yousee kunde både på mobil og bredbånd føler jeg det er lidt dobbelt konfekt at skulle have et Spotify abonnement ved siden af.
    Men der er helt klart en økonomisk udfordring for at komme på Bluesound for Yousee, men mon ikke det kan tjene sig ind igen, der bliver i hvert fald ikke solgt mange Yousee abonnementer i HiFiklubben......

Så kom nu i gang, Bluesound har jo inviteret.

Lars

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P