Svar

Bliver logget af og smidt det forkerte sted hen

Jeg bliver kastet over på https://login.yousee.dk/?timeout=1&sucessurl=http%3A%2F%2Fmusik.yousee.dk%2Fservlets%2F2452328105705Dispatch%2F24%2Fjspforward%3Ffile%3D.%252Findex.jsp%26page%3Dfrontpage

når jeg efter en tidsperiode bliver logget ud... siden jeg havner på kan ikke logge mig ind.

Kunne i ikke bare lade være med at logge mig ud ?

icon

Bedste svar af Anden 4 april 2015, 06:24

Det sker også konstant for mig.. oog, jeg meldte første gang fejlen for over et år siden.. så jeg vil anbefale at i snart drikker kaffen færdig og går over til computeren.. :manindifferent:

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej MartinKirk

Tak for at melde det til os :)

Grunden til du bliver logget ud er af sikkerhedsmæssige årsager, da du logger ind med dit YouSee login og derfor også har adgang til alle dine abonnementer og oplysninger.

Det er det samme alle steder på vores hjemmeside.

Men vi skal have set nærmere på hvorfor dette sker, så det vil jeg melde videre til administratoren af forummet.

/Kevin

Det sker også konstant for mig.. oog, jeg meldte første gang fejlen for over et år siden.. så jeg vil anbefale at i snart drikker kaffen færdig og går over til computeren.. :manindifferent:

Omdømme 1

Badge +1
Hej Anden

Velkommen til vores forum.

Som jeg skriver i min tidligere kommentar, så er det noget vi har lavet af sikkerhedsmæssige årsager, så det er ikke en fejl og vil derfor ikke blive ændret :)

/Kevin

Kevin skrev:
Hej Anden

Velkommen til vores forum.

Som jeg skriver i min tidligere kommentar, så er det noget vi har lavet af sikkerhedsmæssige årsager, så det er ikke en fejl og vil derfor ikke blive ændret :)

/Kevin

Fantastisk holdning i har derinde på Yousee...

Jeres forum har været komplet ubrugeligt i årevis, med login som ikke virker, CSS som var helt fokked... og på trods af utallige klager gik der FLERE ÅR inden i fixede det.

Nu er der så tale om at jeres brugere oplever at blive logget af automatisk og smidt over på en side som ikke kan bruges til login og hvad gør i ?... ignorere selvfølgelig kunderne, for i ved jo bedst ??

Nu prøver jeg så lige at være konstruktiv her:

Hvad så om i lavede et seperat login til youmusic (og yousee play)?

På den måde er der ingen sikkerhedsmæssige overvejelser omkring at man kan få adgang til yousee konto.

Det er bare super fustrerende her i 2015 og skulle logge ind hver eneste gang man skal benytte tjenesten - stort set alle andre kan finde ud af at lave en permanent login løsning..

Og hvad værre er at man så MENS man bruger tjenesten bliver logget af? Det sker ofte midt i en afspilning af et nummer, og endnu oftere når der skiftes til nyt nummer..

Anyway

Youmusic er som sådan det eneste der gør at jeres produkt er konkurrencedygtigt i pris, for mit vedkommende. Jeg bruger ikke den tv-pakke jeg er tvunget til at betale for oven i internet, og her er youmusic den kompensation der der gør det værd at blive. Men, når jeg fx kan få et wimp abbonnement oven i mit mobilabonnement for en 50'er, såå er der altså ikke så lang vej til at finde sig en anden udbyder, når den tjeneste i udbyder ikke fungerer som den skal..

Omdømme 1

Badge +1
Hej Martinkirk

Som jeg skrev, så bliver du logget ud efter en periode af sikkerhedsmæssige årsager, men jeg vil meget gerne melde videre at vi skal have set på den side man bliver sendt over på og om den side skal ændres.

/Kevin

Omdømme 1

Badge +1
Hej Anden

Jeg vil meget gerne sende dit input videre til vores udviklere og melder også videre at man bliver logget ud midt i en sang for det er ikke hensigtsmæssigt.

/Kevin

Jeg oplever præcist det samme, og det er stort set første gang, jeg benytter musiktjenesten på hjemmesiden. 

Skandaløst irriterende! 

WIMP, som jeg desværre lige har opsagt, fungerer 100%!

Når man betaler 500 kr hver måned til Yousee/TDC, så skal alt fisme også virke.

Bliver også smidt af når jeg ser youseeplay, selvom jeg er midt i at se noget...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er en god løsning, både i forhold til brugervenlighed og sikkerhed ikke at lade være med at logge brugere ud automatisk, men blot kræve adgangskode hvis man vil ind på Mit YouSee?

Altså at lade brugeren surfe alt det rundt brugeren vil på forum, play osv. Så kræver man selvfølgelig også kode ved køb/leje af film. Såadan gør mange andre sider..

Jeg har også oplevet det (musik). Umiddelbart ligner det en programmeringsfejl (cookies).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)