Bland Selv-kanaler opdaterer kun på profilside, ikke under Kanaler (browser + app) | YouSee Community
Svar

Bland Selv-kanaler opdaterer kun på profilside, ikke under Kanaler (browser + app)

Hej

Først lidt baggrund. For en måneds tid siden bestilte jeg Bland Selv 10 med HBO + 5 udvalgte (bl.a. National Geographic) kanaler. Da jeg får ordrebekræftelse, kanalerne og tv-kort, kan jeg se, at YouSee ikke har givet mig de rigtige kanaler og ej heller HBO. Jeg har i stedet fået kanaler 10 kanaler som blandt inkluderer Kanal 4, Disney Channel, TLC, TV3 Puls (som jeg ikke har bestilt).

Jeg retter selv op på sagen ved at udskifte ønskede kanaler til HBO + andre kanaler via Mit YouSee selvbetjening. Det går tilsyneladende fint; jeg får ordrebekræftelses tilsendt samt en besked om, at det bliver ændret inden for 1 time (det her er i torsdags, d. 9. maj).

Problemet er bare, at der ikke sker nogle ændringer i praksis. Det er stadig Kanal 4, Disney Channel, TLC, TV3 Puls osv. jeg har adgang til via DVB-C og "Kanaler" via app'en eller browseren. Og ingen steder kan jeg få adgang til HBO.

Hvad er problemet - og hvordan løser jeg det? Jeg vil bare gerne have det, som jeg har valgt og betaler for.

Vh
Michael
icon

Bedste svar af Radiomanden 12 maj 2019, 21:41

Hvis ikke den er på App eller Web TV, samt at der er problemer med andre kanaler, så er det nødvendigt at kontakte kundeservice.
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis du kun har er kort i TVet, så er der ikke adgang til HBO på det, da det er en Streaming tjeneste, den kan kun ses på You See's platforme, TV boks, App og Web TV.
Det er ikke muligt her på brugerforummet at hjælpe hvis der er kludder i dine kanaler, der skal tages kontakt til kundeservice i morgen så det kan komme på plads.
Det ved jeg. Jeg prøver netop at tilgå HBO fra App/browser.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke den er på App eller Web TV, samt at der er problemer med andre kanaler, så er det nødvendigt at kontakte kundeservice.

Besvar