Bland selv | YouSee Community
Spørgsmål

Bland selv

Vil gerne skifte en kanal ud
Den skriver jeg har 21 kanaler

Men når jeg skifter dvs fjerner en og erstatter med en anden har jeg kun 20

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det passer, da bland selv jo enten er 10, 20 eller 36 kanaler.
Har du nogle af streamingtjenesterne ?
Jeg ser nemlig det samme, og det skyldes at YouSee har listet en indirekte prisstigning ind, ved at øge Netflix eller HBO med 1 ekstra point. Heldigvis får man lov at beholde det man har, men det betyder at du er nødt til at fravælge 2 kanaler før du kan vælge en ny. 😞
Omdømme 7
Badge +3
Af en eller anden grund har jeg 39 kanaler (points at vælge nye med)
Omdømme 7
Badge +7
Meget underligt, da største bland Selv er på 36 Points, der har været spørgsmål der der kunne fås flere, men det kan der ikke
Omdømme 7
Badge +3
Den eneste grund jeg kan se er jeg havde en masse Ekstra kanaler før jeg fik Bland Selv, så jeg fik 39.
Omdømme 7
Badge +3
Men hvad er svaret mon på spørgsmålet stillet her, er det som en siger de har ændret i points tallet de Streamings ''kanaler'' koster?
Der har været snak om 39 kanaler på facebook, da folk har brokket sig. Dem, der har 39 point, ser ud til at miste 3 af dem, hvis de ændrer på kanalsammensætningen, da Yousee åbenbart vil helt væk fra 39.
Omdømme 7
Badge +7
Havde også extra kanaler før bland selv, men kun 6 kanaler, har ikke brug for 36, kunne godt bruge 20, men da det er forening kan det mærkeligt nok ikke lade sig gøre. Det er Jo ikke et teknisk problem der begrænser det.

Besvar