Spørgsmål

Bland selv

Jeg skiftede kanaler i går og valgte viasat men der sker ingen ting. Hvad laver jeg forkert???

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er på TV boksen, så er det i orden på Ca. 10 minutter.
Viasat Film ligger under film/pakker.
Der ligger stadigvæk Dansk filmskat som jeg har haft, når jeg går ind under bland selv er der en lås på Dansk Filmskat og Viasat og de andre kanaler som jeg har fravalgt. Der skulle også komme en mail med adgangs koder til Viaplay som ikke er kommet
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der er lås på Streaming/kanaler, så er det under en måned side de blev valgt, og kan først fravælges når det er mere end 30 dage efter de er valgt.
Der kom først lås på da jeg valgte dem for 3 dage siden og når jeg trykker på dem står der at de er låst i 27 dage så det passer også med de 3 dage. Underligt men nu har jeg sendt en mail til yousee
Omdømme 7
Badge +6
Der er korrekt, når de er valgt for 3 dage siden, så kan der først skiftes ud med andre når perioden er udløbet.
Der kan dog så skiftes med de øvrige Points der er tilbage i din pakke ud af 10, 20 eller 36.
Omdømme 7
Badge +2
Sommetider kan der gå ret lang tid inden nye kanaler kan ses, jeg har forøvrigt aldrig modtaget koder til Viaplay... (Men er ligeglad da jeg ikke ser film eller serier...)

Men ser du på Humex boks skulle der efter 3 dage være muligt at se dem...
Omdømme 7
Badge +6
De gange jeg har skiftet, inklusiv da jeg først fik bland selv, så gik der lige omkring 10 minutter, så var det på plads.
Omdømme 7
Badge +2
Ja, de sidste gange har det også taget ret kort tid for mig, men første gang jeg valgte nye kanaler i Bland Selv, gik der noget længere tid , jeg tror et par dage...
Tak alle sammen. Nu er de viasat kanaler kommet men mangler stadigvæk den mail med koder til Viaplay. Ringer til dem i morgen. Forsat god dag

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)