Billedet fryser


Omdømme 2
Badge
Den seneste uge har jeg fået det problem, at billedet fryser ved afspilning på computeren. Det er især om aftenen, og det sker temmelig ofte.

Er der andre som har fået samme problem, og evt. har haft kontakt til You See.


37 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Netflix problemet løses ved at gendanne Humaxen til fabriksindstilling. HDD og planlagte optagelser slettes.
Jeg oplever, at TV billedet fryser når jeg streamer indhold fra Netflix via min nye Yousee TV Boks. Jeg har 100MB bredbåndslinje. Billedet fryser ca. hvert 10. min. - hvorefter jeg må refresh'e den igangværende streaming (ved at gå "tilbage"/ud af filmen og derefter genoptage streaming'en).

Men jeg oplever også, at streaming af TV kanaler via Yousee TV på min PC eller iPad nogle gange "hakker" og "fryser". Det gør ingen forskel om jeg bruger Chrome eller Explorer. Meget tit bliver skærmen mørkere og statuslinjen kommer frem (som når man flytter på musen). Meget irriterende.
Det er et problem hver aften, billedet fryser eller det hakker i afspilningen, hvis jeg skifter over til DR.dk er der ingen problemer. Tidligere havde jeg telia tv, her havde jeg heller ikke dette problem, generelt er yousee den ringeste udbyder jeg nogensinde har haft.
problemet er ikke rettet 28-11-16 fik problemet i torsdags og har siden forsøgt mig med windows firefox og chrome, intet fungerer optimalt, det gælder både live og arkiv. i chrome kan udsendelserne ses men med hak og frys ad libitum, firefox og windows, sort skærm. firefox 64 bit og 32 bit begge sort skærm, til gengæld viser der sig et ikoni adresselinien (dsm) dsm ER enablet så jeg er på helt bar bund,
Omdømme 1
"En medarbejder fra support har skrevet, han har testet det og oplever samme fejl, som jeg beskriver, så fejlen er nu meldt videre til 'Specialdrift', og han vil vende tilbage, når de har undersøgt sagen."
Og det var så 8 mdr. siden.
Meget "Speciel Specialdrift" Sover de?
Overvejer at skifte til Boxer, her kan man vælge kanaler selv, og kun betale for dem. Har den store pakke fra Yousee og ser måske max. 8 kanaler ud af nogen og tredive.
Men Boxer har vist ikke optagefunktion som jeg er glad for.
Yousee har nu igen varslet forhøjelser på abbonnementet, uden at der kommer nyt eller bare så deres "underholdningsunivers" fungerer.
Jeg er så træt af at blive ignoreret af Yousee, ikke bare i dette forum men også efter mange klager til support, der bare siger at de undersøger sagen. HOLD NU OP!
Yousee undersøger ikke en skid, til gengæld skider de på os gamle trofaste kunder!
:@:@:@
Det skal iøvrigt bemærkes, at DRTV, TV2Play, Viaplay og Netflix fungerer uden problemer.

Det kan undre at du nu stiller de samme spørgsmål til os brugere som vi er blevet stillet mange gange tidligere og besvaret. Uden dog det har ændret noget.

Kan problemerne have noget at gøre med at man ikke benytter YouSee bredbånd ???
Omdømme 1
Gallup skal fra januar (2017) komme med mere præcise tal for, hvor meget vi streamer. http://www.recordere.dk/2016/10/nye-tv-seertal-aarsskiftet/
Jamen de gør det jo åbenbart allerede? Og hvorfor gør de det?
Kommer de så også med mere præcise tal på hvor elendigt produktet virker?
Eller er det deres logging der gør at skidtet stadig virker elendigt, og har gjort det i evigheder, uden at nogen i youSEE!(når det ikke hakker eller fryser!) har taget det seriøst eller taget deres kunder alvorligt??
Svar udbedes hvis her er en yousee affiliate eller supporter eller hvad ved jeg!:S
I dag kan jeg ikke få webtv til at hakke. Gallup dukker også kun op, når en stream startes.
Jeg har heller ikke set gallup i forbindelse med deres webtv før. Så det er nærliggende at tro, at disse sammenfald ikke blot er tilfældige.

Jeg er dog ikke storforbruger af deres webtv, så jeg kan ikke udelukke, at de har indkodet gallup længe før hakkeriet begyndte.
Omdømme 7
Badge +7
Duplet
Omdømme 7
Badge +7
Gallup skal fra januar (2017) komme med mere præcise tal for, hvor meget vi streamer. http://www.recordere.dk/2016/10/nye-tv-seertal-aarsskiftet/
Et udsnit af loggen... Det slår ikke fejl. Når gallup dukker op, så hakker webtv.
Jeg har prøvet at eliminere kaldene til gallup... Det hakker fortsat af og til. Nå, det var et forsøg værd.
Mit webtv hakker også. Jeg har prøvet at lade netværksovervågningen køre samtidigt. Jeg kan fornemme et mønster mellem udfaldende og statistikafleveringerne til gallup.
Omdømme 2
Badge
Det skal iøvrigt bemærkes, at DRTV, TV2Play, Viaplay og Netflix fungerer uden problemer.

Det kan undre at du nu stiller de samme spørgsmål til os brugere som vi er blevet stillet mange gange tidligere og besvaret. Uden dog det har ændret noget.

Kan problemerne have noget at gøre med at man ikke benytter YouSee bredbånd ???
Omdømme 2
Badge
For mit vedkommende er det ligegyldigt om det er live eller arkiv.
Jeg benytter mig af windows 10, og har forsøgt afspilning i Edge, Chrome, Explorer. Samme resultat med alle.
Efter kl. 20.00 om aftenen.
Det er alle kanaler.
Samme problem på både PC og Tablet.
Jeg benytter mig ikke af YouSee bredbånd...
Omdømme 6
Badge +2
Hejsa,

Jeg tillader mig lige at smide en kommentar til dette indlæg :)

Problemstillingen er dukket op i flere tråde her på Forum, og vi er i fuld gang med at undersøge fejlen, så den kan blive rettet. Vi har her på Forum et tæt samarbejde med vores ansvarlige, så det er super at I gør opmærksomme på problemerne her - og jo flere informationer i kan give os, desto lettere har vi ved at rette fejlene, så giv den endelig gas med information - enten her, eller i en privatbesked til mig.

Det vil især være relevant at høre:
  • Hvilke tjeneste bliver benyttet? (Arkiv, Live-tv osv.)
  • Hvilken browser (og version) bruger du?
  • Oplever du fejlene på nogle specifikke tidspunkter?
  • Hvilken udsendelse/kanal så du?
  • Hvornår opstod problemet - og sker det på flere enheder

Beklager de gener fejlen har medført. Vi håber at have det rettet snarest.

Vh
Omdømme 7
Badge +7
Jeg er lidt bange for, at man spilder tiden med kritik i dette forum og på Facebook. Indlægene bliver måske ikke oprettet i Yousees systemer, og de indgår derfor ikke i statistikkerne over, hvad der berører mange kunder.
Det lyder fornuftigt.
Bortset fra at hvis ingen hører at man truer med det ene eller andet virker det frustrerende. Jeg har prøvet de 3 andre forslag.
Virkningen var den samme: frustrerende.
Skulle man gå i medierne??
Omdømme 7
Badge +7
Man skal ikke true med at gå, men i stedet true med at blive :D

Dette er et kunde-til-kunde-forum. Yousee deltager derfor meget sjældent her. Skal I have Yousee i tale, er der 3 muligheder: 70 70 40 40 eller Facebook eller mail fra yousee.dk
Ja, det er da utroligt, at der slet ingen kommentarer er fra yousee's side, når så mange oplever samme problem, nemlig at billede og lyd konstant fryser på alle medier og med alle browsere.
Der er vel næsten ikke andet at gøre end at finde en anden leverandør??????????????
Det er jo ikke fordi de ikke kræver penge nok for det leverede!!!!!!!!!!!
Omdømme 1
En bruger skriver: "Har haft kontakt til You See som oplyser at det ikke er et kendt problem."
Er de blinde, dumme eller læser de bare ikke dette forum. Det er et meget kendt problem fremgår det.
Bliv ved at klag. Men man mister modet når man får student nr. 10 i røret der altid starter med at foreslå at man slukker og tænder router og udstyr! TAK det har vi prøvet!
youSee eller TDC same shit.
Det har stået på i 3-4 år men her på det sidste er det stort set ubrugeligt. Kører jeg det på min chromecast så er der langt færre stop.
Er der noget jeg vil se på DR så er det klart deres hjemmeside jeg bruger - det kører fuldstændig fejlfrit.
Og deres kommentarer om de ikke har hørt det før eller der ikke er andre der har problemet er direkte løgn. Jeg har jævnligt været ved dem men der sker INTET.
Sammen problem som i andre. Sidder på en kablet linje og Yousee tv virker periodisk. Resten af tiden hakker eller fryser billedet og ofte stopper afspilningen helt og man skal trykke på play igen.

Ingen problemer på Telia tv eller Netflix.

Linjen jeg sidder på er også ok: [img]http://www.speedtest.net/result/5681857121.png[/img]

Så det må være hos Yousee at deres servere ikke er store nok til at klare presset. Synes dog det er skræmmende at man kan finde tråde om akkurat det samme, men som er 1 ÅR gamle!

Måske Yousee skulle stoppe med at bruge så mange reklamekroner på at reklamere for et "underholdnings univers" som tydeligvis ikke virker. -de kunne jo bruges på at opgradere deres serverpakke.
Jeg oplever det samme problem at filmen fryser med 100/100 forbindelse det er ikke hvad jeg forventede og der må da være en form for rabat når man ikke kan få hvad der forventes.
men ak service og kundetilfredshed var det ikke noget der man havde i 90´erne.

Besvar