Billedet fryser | YouSee Community

Billedet fryser

Vis første besked

37 Kommentarer

Et udsnit af loggen... Det slår ikke fejl. Når gallup dukker op, så hakker webtv.
Omdømme 7
Badge +7
Gallup skal fra januar (2017) komme med mere præcise tal for, hvor meget vi streamer. http://www.recordere.dk/2016/10/nye-tv-seertal-aarsskiftet/
Omdømme 7
Badge +7
Duplet
Jeg har heller ikke set gallup i forbindelse med deres webtv før. Så det er nærliggende at tro, at disse sammenfald ikke blot er tilfældige.

Jeg er dog ikke storforbruger af deres webtv, så jeg kan ikke udelukke, at de har indkodet gallup længe før hakkeriet begyndte.
I dag kan jeg ikke få webtv til at hakke. Gallup dukker også kun op, når en stream startes.
Omdømme 1
Gallup skal fra januar (2017) komme med mere præcise tal for, hvor meget vi streamer. http://www.recordere.dk/2016/10/nye-tv-seertal-aarsskiftet/
Jamen de gør det jo åbenbart allerede? Og hvorfor gør de det?
Kommer de så også med mere præcise tal på hvor elendigt produktet virker?
Eller er det deres logging der gør at skidtet stadig virker elendigt, og har gjort det i evigheder, uden at nogen i youSEE!(når det ikke hakker eller fryser!) har taget det seriøst eller taget deres kunder alvorligt??
Svar udbedes hvis her er en yousee affiliate eller supporter eller hvad ved jeg!:S
Det skal iøvrigt bemærkes, at DRTV, TV2Play, Viaplay og Netflix fungerer uden problemer.

Det kan undre at du nu stiller de samme spørgsmål til os brugere som vi er blevet stillet mange gange tidligere og besvaret. Uden dog det har ændret noget.

Kan problemerne have noget at gøre med at man ikke benytter YouSee bredbånd ???
Omdømme 1
"En medarbejder fra support har skrevet, han har testet det og oplever samme fejl, som jeg beskriver, så fejlen er nu meldt videre til 'Specialdrift', og han vil vende tilbage, når de har undersøgt sagen."
Og det var så 8 mdr. siden.
Meget "Speciel Specialdrift" Sover de?
Overvejer at skifte til Boxer, her kan man vælge kanaler selv, og kun betale for dem. Har den store pakke fra Yousee og ser måske max. 8 kanaler ud af nogen og tredive.
Men Boxer har vist ikke optagefunktion som jeg er glad for.
Yousee har nu igen varslet forhøjelser på abbonnementet, uden at der kommer nyt eller bare så deres "underholdningsunivers" fungerer.
Jeg er så træt af at blive ignoreret af Yousee, ikke bare i dette forum men også efter mange klager til support, der bare siger at de undersøger sagen. HOLD NU OP!
Yousee undersøger ikke en skid, til gengæld skider de på os gamle trofaste kunder!
:@:@:@
problemet er ikke rettet 28-11-16 fik problemet i torsdags og har siden forsøgt mig med windows firefox og chrome, intet fungerer optimalt, det gælder både live og arkiv. i chrome kan udsendelserne ses men med hak og frys ad libitum, firefox og windows, sort skærm. firefox 64 bit og 32 bit begge sort skærm, til gengæld viser der sig et ikoni adresselinien (dsm) dsm ER enablet så jeg er på helt bar bund,
Det er et problem hver aften, billedet fryser eller det hakker i afspilningen, hvis jeg skifter over til DR.dk er der ingen problemer. Tidligere havde jeg telia tv, her havde jeg heller ikke dette problem, generelt er yousee den ringeste udbyder jeg nogensinde har haft.
Jeg oplever, at TV billedet fryser når jeg streamer indhold fra Netflix via min nye Yousee TV Boks. Jeg har 100MB bredbåndslinje. Billedet fryser ca. hvert 10. min. - hvorefter jeg må refresh'e den igangværende streaming (ved at gå "tilbage"/ud af filmen og derefter genoptage streaming'en).

Men jeg oplever også, at streaming af TV kanaler via Yousee TV på min PC eller iPad nogle gange "hakker" og "fryser". Det gør ingen forskel om jeg bruger Chrome eller Explorer. Meget tit bliver skærmen mørkere og statuslinjen kommer frem (som når man flytter på musen). Meget irriterende.
Omdømme 7
Badge +7
Netflix problemet løses ved at gendanne Humaxen til fabriksindstilling. HDD og planlagte optagelser slettes.

Besvar