Spørgsmål

Beklager - der er desværre et problem i øjeblikket

Dette er den fejl meddelse som jeg støder på næsten dagligt.
Er der en løsning plz.

App er installeret på ipad.

9 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej MIchael

Jeg kan se, at du ikke har fået svar.

Har du forsøgt at slette og geninstallere appen, for at se om det hjælper på det?

Özcan, youses Forum Team
Hej Ozcan

Har forsøgt at geninstallere appen flere gange - uden resultat.
Har præcis det samme problem i 99/100 tilfælde. Det er lidt frustrerende når man betaler for min bio, som kun kan tilgås via app’en. Har også forsøgt at geninstallere uden forbedring.
Omdømme 6
Badge +7
Hej I tråden

Den omtalte fejlbesked sker på en iOS-enhed og der vil jeg foreslå følgende:

Gå i:

Indstillinger -> Generelt -> Nulstil -> Nulstil netværksindstillinger -> Genstarte YouSee Tv & Film app'en.

OBS: Du logges af WiFi og skal logge på med din kode igen.

Her kan du se, hvordan du som YouSee kunde kan finde dine WiFi-oplysninger:
Find netværksnavn og skift kode
Jeg har nu selv flere gange forsøgt at få løst problemet med ikke at kunne få Yousee Appen til at streame via Apple TV til TV igennem flere år :( . Det virker fra alle andre Apps ( læs Netflix, HBO, Viaplay ) men ikke Yousee. Jeg forstår simpelt ikke ikke hvorfor Yousee ikke bruger pengene på at få en App som er stabil da det jo kun for en til at overveje at benytte de andre App mere samt opsige Yousee ..desværre men sådan er set 2018.
Omdømme 7
Badge +6
Der skrives ikke hvilken ATV der haves, men er det en ATV4, så er der en App til den, så der kan streames direkte fra den.
Det er en ATV3 dog som jeg skriver har det været problemet i flere år og Yousee har ikke stabiliseret denne streaming. De fleste tv Idag kan fåes med Netflix, HBO og Viaplay dog ønsker Yousee ikke at bruge penge på den integration og derfor muligheden for streaming fra ens device og det er okay nok MEM så skal appen også virker stabilitet uanset streaming boks ifølge mig :(
Omdømme 7
Badge +6
Der App's til TVer med Android OS, til Samsung Tizen OS, der er på vej til LG, og flere vil komme.
Omdømme 1
Badge +1
Hej Pitzstop

Når du prøver at streame til dit AppleTv fra din iOS-enhed, bruger du så skærmdublering i Commend Center eller Airplay-knappen i vores app?
Hvis du benytter Airplay-knappen skulle det meget gerne virke.

Hvilken iOS er der installeret på din enhed?
Og hvilken enhed streamer du fra?

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8