Bedste Tv mærker til YouSee Tv og Film app'en. | YouSee Community
Svar

Bedste Tv mærker til YouSee Tv og Film app'en.

Hej rundt.

Vil lige høre andres erfaringen inden jeg går ud og køber et nyt Smart Tv.
Mit 10 år gamle TX-P42X10Y, som stadigvæk virker fint, må nok vige for udviklingen nu.

Nå.
Er der Tv mærker derude, som passer særligt godt sammen med YouSee's Tv og Film app.
Og er der Tv mærker, hvor det driller særligt meget.

Har læst mig frem til at, Sony og Philips, som har Android system indbygget sku være det bedste til app'en her. Og at f.eks. Samsung sku drille meget. Eller er det noget vrøvl.

Er og har altid været til Panasonic og køber da helst det igen. Men, hvis det ikke spiller, må jeg selvfølgelig finde på noget andet. Derfor dette indlæg.

Det er kun YouSee's Tv og Film app, som jeg vil ha information om. YouTube og alt det andet bras derude, har ingen interesse.

Håber på god info.
icon

Bedste svar af Persen M 13 februar 2019, 21:54

Man kan godt høre at det er mange år siden at du har købt en ny fladskærm, fordi chancerne for Burn-in på skærmene har ikke været aktuelt i mange år.
Det var også kun noget dengang der rigtig var aktuelt for plasma skærme og ikke LED og slet ikke i dag med de moderne OLED og QLED skærme.

Tillægsforsikring kan efter min mening ikke svare sig. Jeg købte ikke nogen til det Panasonic jeg anskaffede mig i 2013 og det har aldrig krævet service.
Se original

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis det drejer sig om App'en, så vil jeg vælge Sony, hvis det drejer sig om Fabrikatet af TV, så er det Panasonic og en Shield TV til App'en.
Hvis det drejer sig om App'en, så vil jeg vælge Sony, hvis det drejer sig om Fabrikatet af TV, så er det Panasonic og en Shield TV til App'en.

Shield TV. ?
Omdømme 7
Badge +7
Ja, for der er ikke en App til Panasonic, har forhørt om det, og det er der ingen planer om at komme med.
Ok. Så er det er ikke Panasonic jeg skal bruge tid på mere. Trist.
Omdømme 7
Badge +7
Hej DGE78

Du kan læse lidt mere om her, hvilke tv vi har en app til:

LG
Samsung
AndroidTV
Modtaget.

Og jeg kan installerer/bruge app'en uden den tåbelige boks på alle disse tv'er.
Omdømme 7
Badge +3
Nej, jeg tror du skal have en 4000 Boks også... men i det mindste behøver den ikke stå tændt... hvis de ikke har lavet det om...
Omdømme 7
Badge +7
Nej, jeg tror du skal have en 4000 Boks også... men i det mindste behøver den ikke stå tændt... hvis de ikke har lavet det om...

Det er ikke længere et krav at have tv-boks for at installere vores SmartTV apps 🙂

Det er ikke længere et krav at have tv-boks for at installere vores SmartTV apps :)

Super.
Lige en ting til her inden køb af nyt Tv. Har det næsten udvalgt. Sony Oled.

Har ingen transport mulighed, hvis der sker noget med Tv'et og det skal retur eller til service eller noget. (Burn-in, torden fluer o.s.v.)

Kan det betale sig at købe en af de der tilkøbsforsikringer. Er der transport i dem.
Omdømme 7
Badge +6
Man kan godt høre at det er mange år siden at du har købt en ny fladskærm, fordi chancerne for Burn-in på skærmene har ikke været aktuelt i mange år.
Det var også kun noget dengang der rigtig var aktuelt for plasma skærme og ikke LED og slet ikke i dag med de moderne OLED og QLED skærme.

Tillægsforsikring kan efter min mening ikke svare sig. Jeg købte ikke nogen til det Panasonic jeg anskaffede mig i 2013 og det har aldrig krævet service.

Brug lige 5 min på google og skriv burn in. Du kan tage flatpanels.dk med her. Så skal du bare se, Karl Smart.

Nå. Var nu også mest om transport muligheder i sådan en forsikring.
Omdømme 7
Badge +6

Brug lige 5 min på google og skriv burn in. Du kan tage flatpanels.dk med her. Så skal du bare se, Karl Smart.

Og du trænger vist til at lære om ordentlig sprogbrug og generel ordentlig opførsel på nettet med det sprogbrug.
Det har absolut ikke noget at gøre her. Tal ordentlig til folk, ellers kunne det jo tænkes at folk ikke gider at hjælpe dig fremover.
Omdømme 7
Badge +7
Der må igen henstilles til ordentlig og anstendig kommunikation. Dine ikke anstendig indlæg er blevet indberettet.
Omdømme 7
Badge +7
...

Besvar