Spørgsmål

Badehotellet?

Jeg har ikke kunne se badehotellet fra arkivet i app.
Er det kun mig eller er der noget med rettigheder mellem TV2 og yousee?

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Gå ind på TV Guide i går 12:10 så ligger genudsendelsen fra Mandag der. Den fra i Mandags er udløbet i Arkivet.
Hej radiomand. Jeg kan ikke tilgå den, den siger at den ikke ligger i arkiv, det har den sagt siden sidste mandag?
Omdømme 7
Badge +7
Som det ses, i går TV2 12:10

Jeg har ikke 'play' symbolet ud for badehotellet - se vedhæftet. PS det er fra iPad appen!

Omdømme 7
Badge +7
Højst besynderligt, som det ses er det på min Telefon App, og ligeledes på min Tablet, begge er Android, det er også på Web TV og TV boksen.
Mærkeligt. I hvilken region bor du? Jeg har prøvet med iPhone, iPad og Windows pc!!!
Omdømme 7
Badge +7
Bor på Midtsjælland. Det skulle dog ikke have en betydning hvor man bor. Du må vist lige skrive til You See på FB og se hvad de svarer på problemet.

Jeg kan heller ikke tilgå afsnit 3 i arkivet via app'en, da jeg får fejlkode 8004
Omdømme 7
Badge +7
Kontakt kundeservice/teknisk service, forklar problemet, oplysninger om på hvilket udstyr det fejler, hvilken OS og version det er, jeres brugernavne på Log In, så der kan ses på problemet og findes en løsning.
Omdømme 3
male211 skrev:

Jeg har ikke 'play' symbolet ud for badehotellet

Jeg har samme problem. Jeg har været i kontakt med YouSee via mail og Twitter nu i en uge, men uden at have fået anden melding end; "der desværre er en fejl i vores system, og derfor kan der være nogle problemer for nogle kunder."

Jeg kan afspille alt mulig andet fra arkivet, men lige præcis med Badehotellet mangler jeg play-knappen. Der er så yderligere den udfordring, at YouSee kun har rettigheder til at have et afsnit af Badehotellet liggende i deres arkiv i 48 timer, men derfor bør de jo nok kunne løse fejlen alligevel.

Nu er det som sagt over en uge siden, jeg skrev til dem første gang, så jeg kan kun opfordre dig til at kontakte dem også. Jo flere der henvender sig med dette problem, jo mere kan man håbe på, de gør for at løse det.
Jeg har sendt en besked til kundeservice og det første svar jeg fik: at jeg nok ikke er på det rigtige wifi, det skal være det samme som nettet??? Jeg kan dog lige som dig, fint se alle andre programmer, blot ikke badehotellet...

Jeg afventer svar fra yousee.
Omdømme 7
Badge +3
Hvis du har adgang til svensk TV4 så prøv den. I henhold til beskrivelsen i arkivet er det afsnit 3, der lige nu ligger i arkivet for svensk TV4, men den ligger der kun i dag. Har den originale danske tale, men med svenske undertekster.
Omdømme 3
male211 skrev:

Jeg har sendt en besked til kundeservice og det første svar jeg fik: at jeg nok ikke er på det rigtige wifi, det skal være det samme som nettet??? Jeg kan dog lige som dig, fint se alle andre programmer, blot ikke badehotellet...

Har du tilkøbt TV2 Ude? Det har jeg nemlig, og nu mener YouSee, det er kunder med TV2 Ude, der har et problem med udsendelser fra TV2.
Omdømme 3
Tre uger efter min fejlmelding, virker det nu hos mig igen, og sandelig om ikke YouSee kompenserer mig med hele to måneders gratis TV2 Ude til en værdi af ikke mindre end 10 kroner!!!