Automatisk afspilning af sange | YouSee Community
Svar

Automatisk afspilning af sange

Jeg kunne godt tænke mig, at jeg kunne vælge en kunstner og at alle sange ville blive afspillet automatisk.
Eksempel: Jeg skriver PET Shop Boys. Trykker på sange og så skulle sangene blive afspillet en efter en uden at oprette en playliste. Er det muligt?
icon

Bedste svar af MS-ERIK 7 marts 2019, 13:30

Søg efter og vælg den ønskede kunstner.
Tryk på det ønskede navn under kunstnere. Tryk IKKE på sange.
På næste billede (kunstnerradio) trykkes på logoet eller pilen i den øverste del af billedet.
Så afspilles alle sange fra den valgte kunstner automatisk.

Dette gælder på en Android mobil, på andre enheder som f.eks. en iPad eller en computer kan proceduren være anderledes.
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ved ikke hvad du gør, men de albums jeg her liggende afspilles fra ende til anden når det første nummer startes, ganske som på en CD.
Hej Radiomanden.
Ja, når jeg vælger et album, bliver sangene afspillet, som på en cd.
Det jeg spørger om er, når man vælge ‘Sange’ ikke ‘Album’, kan man så indstille noget så alle sangene bliver afspillet automatisk. Nogle kunstnere har lavet mange sange, fordelt på flere Album. Se billedet.

Omdømme 7
Badge +7
Der gør de også her, de ligger i en Playliste. Bruger kun Album eller Playliste afspilning.
Omdømme 7
Badge +3
Søg efter og vælg den ønskede kunstner.
Tryk på det ønskede navn under kunstnere. Tryk IKKE på sange.
På næste billede (kunstnerradio) trykkes på logoet eller pilen i den øverste del af billedet.
Så afspilles alle sange fra den valgte kunstner automatisk.

Dette gælder på en Android mobil, på andre enheder som f.eks. en iPad eller en computer kan proceduren være anderledes.
Hej MS/-ERIK
Lige præcis det jeg vil have. Det virker også på en iPhone.
Mange tak.
Hej,

Jeg leder selv efter denne funktion. Men når jeg prøver med kunstnerradio er første sang med ønsket kunstner og derefter andre kunstnere i samme genre. Kan ikke helt lure hvad jeg gør forkert..
Omdømme 7
Badge +3
Hej.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad problemet er. På min Android-mobil fungerer det stadig som beskrevet for 4 måneder siden. Men den beskrivelse passer ikke hvis man bruger en computer. Hvilken kunstner drejer det sig om, og er det en mobil, tablet eller computer der bruges? Er appen opdateret til nyeste version? Er problemet der for alle kunstnere, eller er det kun for enkelte?

Besvar