Spørgsmål

autolog in i smart tv app

Er der nogen mulighed for at smart tv appen gemmer login så man ikke hele tiden skal taste bruger navn og password hver gang man skal bruge Tv appen?

Problemet gælder 2 forskellige samsung tv

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det lyder mærkeligt, bruger den på Android TV OS, og der er problemet ikke.
nogle enkelt gange kan den huske log in men for det meste skal det tastes når jeg går ind i appen
Omdømme 7
Badge +7
Det tyder på en Bug i den version af App'en.
Jeg oplever det samme på et nyt samsung q7f.

Enkelte gange huskes login, men 9 ud af 10 gange skal login og kode indtastes på.

Please fix
Omdømme 7
Badge +2
Jeg prøvede lige at logge ind i går, men jeg skulle ikke taste passord ind, selv om det er ret sjældent jeg bruger Yousee Film og TV appen...
På mit TV, som er et LG, skal man også taste bruger og password ind hver gang.
Omdømme 7
Badge +2
Det kan være af sikkerheds messige årsager man med de nyeste versioner skal indtaste info hver gang, jeg prøvede lige at opdatere min app, men behøvede ikke at indtaste password...
Omdømme 3
Badge +2
Hej alle

Det er ikke meningen, at den skal logge af hver gang man slukker for det. Det er dog ikke en fejl vi har mødt før, jeg vil derfor gerne vide, hvilke fjernsyn I har og hvilken version af appen I har, så kan vi prøve at se, om vi kan finde et mønster i det.

Özcan
Yousee Forum Team
det ene er samsung ue32k5505
app ver 1.5.13
det andet er ue55ks9005
nå der virker appen ikke PT
Omdømme 7
Badge +7
Hej Thomas Ohm

Prøv gerne at skifte koden på dit YouSee Login til en start.
Sådan skifter du brugernavn og adgangskode
nu virker appen slet ikke på det ene tv da den mener tidsindstillingen ikke matcher appen.. på trods af at der ikke er ændret på tiden
Hvad er status på dette problem?

Jeg har stadig problemer med at den glemmer mit login på Samsung q7f 2018 model, med nyeste opdateringer af firmware og yousee app.

Det er et temmelig irriterende problem - så håber at det tages seriøst og prioriteres.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)