Spørgsmål

Ash vs Evil Dead manglende afsnit på c-more

Omdømme 1
Er der nogen hos Yousee der ser på hvorfor Sæson 1 af "Ash vs Evil Dead" mangler afsnit 3,6 og 10 (men til gengæld har afsnit 5 to gange) og sæson 2 mangler afsnit 4 (men har afsnit 1, 2, 4 og 5 to gange)
http://tv.yousee.dk/medie/serie/ash-vs-evil-dead-cm/ash-vs-evil-dead-cm-1
http://tv.yousee.dk/medie/serie/ash-vs-evil-dead-cm/ash-vs-evil-dead-cm-2

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej lars p.

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar.

YouSee Forum er et bruger til forum, hvor YouSee ikke yder direkte support, men jeg kan oplyse, at vi arbejder på højtryk på at få indholdet på hurtigst muligt.

Jeg beklager ulejligheden mange gange.

God dag.

Vh.
Omdømme 1
Jeg kontaktede også Yousee support lørdag og meget modstræbende gik de med til at oprette en supportsag (det var åbenbart normalt at der manglede afsnit midt i en sæson på c-more og det kunne i ikke gøre noget ved). Jeg ville i øvrigt få svar mandag. Det fik jeg så ikke og har stadig ikke fået svar.
Omdømme 5
Badge +7
Hej lars p.

Det beklager jeg mange gange at du ikke har fået, og det kan jeg godt forstå du ikke er helt tilfreds med :(

Som nævnt, så er vi OBS på det og vi arbejder på højtryk på, at få indholdet ind på platformen så det passer.

Vh.
Omdømme 1
Måske i har haft lidt for travlt. Nu kan man se afsnit 1 og 5 i sæson 1, og afsnit 1,2,4 og 5 i sæson 2.
Der er vist plads til forbedring.
Omdømme 1
Og i dag kan man se afsnit 2,3,6,7 og 9 i sæson 1 og afsnit 1 og 3 i sæson 2.. man skal åbenbart bare være heldig og have god tid hvis man vil se dem alle og så måske være lige glad med i hvilken rækkefølge man ser afsnittene.
Omdømme 1
I dag kan man så se afsnit 2,3,4,5,6,7 og 9 i sæson 1 (1, 8 og 10 mangler)
og afsnit 1,2,3,4,5,7 og 8 i sæson 2 (6, 9 og 10 mangler)
I nærmer jer... måske det er HELT på plads om et par måneder?
Cmore bliver jo erstattet af noget Viasat-halløj d. 1/1. Så et eller andet kommer der nok til at ske :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)