Arkivet fra nytårs aften, vil det komme til at virke? | YouSee Community
Spørgsmål

Arkivet fra nytårs aften, vil det komme til at virke?

Omdømme 5
Badge +1
Hejsa,

Jeg har lige tjekket arkivet fra i går, og det funker ikke. Jeg kan ikke afspille noget via min Chromecast.

Men det ser ud til, at der faktisk er optaget noget i arkivet. Så jeg tænker, om arkiv dannelsen måske dannes inden alle de manglende tv signal problemer, og at vi måske har muligheden for at se nytårs tv via arkivet?

Pt. ser det dog sort ud, eftersom ingenting starter op via arkivet. Men jeg tænker om muligheden er der, for at få det til at virke?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Tak for svaret fra jer begge to. Øv da, det var tv2's kanaler, RTL - hvor jeg troede man kunne bruge arkiv delen, som måske i jeres server backbone (separat af byernes antenne udstyr), måske alligevel havde optaget det hele. Men helt ok, jeg er helt med på, at Yousee har gjort alt hvad de kunne + meget mere, for at få det hele til at spille hurtigst muligt. Og jo, ting kan bare gå i hegnet (software/hardware), uanset hvor godt tingene er skruet sammen. Sådan er det bare 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Danmarks Radio har eget TV-arkiv, så hvis der savnes noget, der har været sendt på en af DR's 6 kanaler kan det måske findes her. Klik på dette link:

https://www.dr.dk/tv/oversigt

Klik derefter på pilen til venstre for datoen til der står "Lørdag d. 31. dec.". Alle steder hvor der står "SE PROGRAM" kan man afspille programmet fra arkivet.

Man kan se programoversigter for mange andre end DR, men det gemmer DR ikke.
Omdømme 5
Badge +6
Hej moef

Fejlen har desværre også ramt arkivet så de udsendelser, der er blevet sendt i perioden, virker desværre ikke.

Det er rigtig uheldigt, Specielt når det desværre ikke er noget, vi kan rette. Vi beklager de gener, det medfører.

Besvar