Spørgsmål

Apps til Android Viaplay og Dansk Filmskat og yousee 😳😳😳😳

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 83 kommentarer
I Viaplay appen er der mere indhold end i yousee appen og på boxen, jeg troede alt var på boxen, men det er det ikke. Fx. Hånd i hånd ligger alle afsnit.

Så vil jeg spørge om dansk Filmskat appen om der er nogen der har fået et login, tænker der også er mere der.?

Paramount + hvor er den app.?

På forhånd mange tak

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke nogen App til Dansk Filmskat, det er en pakke der kan tilvælges i bland selv, og ligger på TV boksen, App og Web TV. Paramount + ligger der også.
Her et eksempel fra Android TV OS App'en.

Til Viaplay bruges deres App, som findes på TVer, Medie afspillere, Shield TV. ATV og andet.
Omdømme 3
Ok Viaplay har app til Android hvor der ligger flere film og serier end der kommer frem på box og web os.

Så bunder vi da også have til danske Filmskat og paramount.

Vi har betalt, og det er ikke rigtig at vi har app et en og ikke til den anden. De findes begge 2 som app.
Omdømme 7
Badge +6
Det har jeg ikke fat på hvad det er du skriver.
Omdømme 3
Nr 1 Viaplay app er der ting kun der og ikke på web os og box.

Nr 2 når vi har Viaplay app. Hvorfor har vi ikke de 2 andre apps. Dansk Filmskat og paramount. Apps findes. Har vi så kun købt 1/2 kanale på hver.?

Beklager jeg gik noget ud af kurs, før.
Omdømme 7
Badge +6
Der kræves ikke Apps til de jenester der leveres fra You See, udover Netflix, klik på ikonet på You See platformene, så er der adgang.

Omdømme 3
Fx.

Søgning I yousee app.

Søgning I Viaplay app.
Omdømme 7
Badge +6
Serien er exclusivt på Viaplay, ikke på Flow TV. Derfor kan den naturligvis ikke findes på You See.
Omdømme 3
Tak skal du have, men jeg forstår det ikke 😀
Omdømme 7
Badge +6
Der er exclusivt indhold på Viaplay, den serie er blandt det indhold. Derfor kan den kun ses på Viaplay.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)