Apple Watch - Yousee musik | YouSee Community
Spørgsmål

Apple Watch - Yousee musik

Hej

Er det på blokken at Yousee musik kan bruges på Apple Watch uden iPhone - nu er esim lanceret?

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej LarsMøller

Velkommen til YouSee Forum.

Det er noget, der bliver arbejdet på, men det er til gengæld ikke lige noget, jeg har en tidshorisont på.

Stefan, YouSee Forum Team
Tænker at YouSee hverken har en tidshorisont på YouSee-musik på Apple Watch OG heller ingen tidshorisont på HVORNÅR e-sim virker UDEN mobilen er i nærheden......
Omdømme 2
I samme forbindelse vil jeg høre om det også gælder Google Home? Den kan ikke afspille Yousee Musik, men kun Spotify
Omdømme 3
Badge +1
I samme forbindelse vil jeg høre om det også gælder Google Home? Den kan ikke afspille Yousee Musik, men kun Spotify

Hej @Basso

Vi arbejder hårdt på at kunne understøtte Google Home og forventer at blive klar i løbet af i år, men jeg kan desværre ikke love noget på nuværende tidspunkt.

Anna
YouSee Forum Team
Jeg er efterhånden godt træt af Yousee's dårlige undskyldninger, at de arbejder på sagen, Yousee har for mere end 4-5 måneder siden introduceret bl.a. E-sim til Apple watch, men som bruger kan vi stadigvæk ikke afspille YOUSEE musik på apple watch. Jeg har her til morgen (23/9-19) igen igen forhørt mig hos Yousee om det kommer eller ikke kommer, jeg får ikke noget svar men de vil vende tilbage - Jeg er pt. nået til den konklusion jeg må skifte telefon abn. til anden leverandør der tager det lidt mere seriøst hvad deres kunder ønsker - ærgerligt at Yousee stadigvæk er bagud deres egne kunde ønsker, som er helt rimeligt når vi betaler for ydelser (e-sim) som ikke kan bruges til de produkter vi allerede betaler for..........

MVH
john Vøhlert
Hej LarsMøller

Velkommen til YouSee Forum.

Det er noget, der bliver arbejdet på, men det er til gengæld ikke lige noget, jeg har en tidshorisont på.

Har godt nok ikke meget tiltro til Yousee standard svar som efterhånden altid er "Vi arbejder på sagen" men kan ikke komme med tidshorisont"........er du sikker på i er igang?????????
Omdømme 5
Badge +6
Har godt nok ikke meget tiltro til Yousee standard svar som efterhånden altid er "Vi arbejder på sagen" men kan ikke komme med tidshorisont"........er du sikker på i er igang?????????

Hej johnvoehlert

Vi ville ikke melde det ud, hvis det ikke var tilfældet.

Besvar