Svar

Apple tv virker ikke med YouSee tv og film

Hej. Hvordan kan det være at min apple tv 3 ikke kan afspille YouSee tv og film . Netflex og Viaplay. Virker med det samme. YouSee tv og film viser kun cirklen der drejer rundt hele tiden på skærmen. Chromcast virker da med det samme. Hilsen. Henning
icon

Bedste svar af Stefan 5 januar 2018, 13:58

Hej boest2345

Kunne se du manglede et svar.

Har du husket at starte afspilning på din mobile enhed og først derefter bruge Airplay-ikonet, vi har lagt ind i app'en? Det er ret vigtigt.

Hvis ja, så prøv gerne at genstarte både mobil og Apple TV og se, om det gør en forskel. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej boest2345

Kunne se du manglede et svar.

Har du husket at starte afspilning på din mobile enhed og først derefter bruge Airplay-ikonet, vi har lagt ind i app'en? Det er ret vigtigt.

Hvis ja, så prøv gerne at genstarte både mobil og Apple TV og se, om det gør en forskel. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej. Tak for svaret dette virker . Men af og til skal jeg slå strømmen helt fra på både tv og apple tv i ca. 5 minutter så virker det for det meste.Hilsen . Henning
Hej. Jeg har lige købt en ny apple tv 4 .jeg regnede med dette ville hjælpe med at streme YouSee tv og film app. Men dette er stadigvæk noget skrammel hvad er der galt med deres app. Alle andre streme app virker med det samme.hilsen. Henning
Har nu prøvet at slukke apple tv4 og iPad ... Det virker bare slet ikke ...

Hvad er der galt når youtube og alt andet virker perfekt ?

PV

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P