Spørgsmål

Apple TV app

Omdømme 3
Hvad så hundehoveder, grødbønder og socialdemokrater, kommer den app i har lovet os eller hvad sker der?

17 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Littleone

Jeg kan se at du mangler svar her - det får du af mig! :)

App'en til AppleTV er på vej, men vi kan desværre ikke sige hvornår app'en er ude.
Omdømme 3
Dygtige folk i har på det projekt der 🙄
Omdømme 7
Badge +2
www.rec. dk skriver at den Apple TV app først kommer til næste år...
Omdømme 3
Zzzzzzzzz
Omdømme 7
Badge +6
Til Android TV/Nvida Shield platformen kræver det at der haves TV boks, så mon ikke at det vil blive det samme når den kommer til ATV, det må da formodes.
Omdømme 7
Badge +4
Et godt gæt
Omdømme 7
Badge +6
Det vil da være helt skævt hvis det er anderledes.
Omdømme 3
Radiomanden skrev:

Til Android TV/Nvida Shield platformen kræver det at der haves TV boks, så mon ikke at det vil blive det samme når den kommer til ATV, det må da formodes.

For mig handler det om at jeg bor i mit sommerhus ca. 7 mdr om året, deroppe virker boksen jo ikke vel? Der er jo ikke kabel-tv...
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der haves TV boks, så kan App når den kommer til ATV, sikkert ikke bruges, da det må formodes at den ligesom til Android TV og Shield kræve boks.
Omdømme 3
Radiomanden skrev:

Hvis ikke der haves TV boks, så kan App når den kommer til ATV, sikkert ikke bruges, da det må formodes at den ligesom til Android TV og Shield kræve boks.

boksen virker ikke på net alene gør den?
Littleone skrev:

boksen virker ikke på net alene gør den?

Nej, boksen kræver et antennekabel. Det forhindrer dig dog ikke i at bruge din app i sommerhuset. Sammenhængen mellem boks og app er lige nu et flueben i deres system.
Omdømme 7
Badge +6
Nej, det før den ikke, men hvis der havde en boks, så er der ingen problemer med at bruge App'en når den kommer til ATV, uden boks kan der ikke logges ind på den.
Omdømme 3
Logan skrev:

Sammenhængen mellem boks og app er lige nu et flueben i deres system.

Leo Getz: "First they f**k you and then they f**k you"
Omdømme 1
Fortæl mig lige pointen i at have en app der kræver en seperat boks ved siden af? Hvorfor så ikke blot bruge boksen og IKKE app'en?
Jeg er klar over sommerhus-konteksten, men den er nok gældende for de færreste... App'en bliver vel netop skabt for at slippe for et utal af elendigt udførte bokse..
Omdømme 7
Badge +6
You See formulerer det sådan:

Der følger boks med til alle nye abonementer i dag, det er meningen på sigt at alle skal have en, så Android TV Appen er lavet så den arbejder sammen med den.
Omdømme 7
Badge +4
App´ ville aldrig kunne afløse min TV boks, jeg ville ikke kunne undværre den. Det meste af det jeg ser, er forskudt, og meget er udløbet (en del ligger kun 1 eller 2 dage, f.eks. serier på TV3 og Kanal5)

Mange har jo også mere end et TV

Og så står den lille boks meget diskret bag ved fladskærmenen
Omdømme 3
rhellum skrev:

Fortæl mig lige pointen i at have en app der kræver en seperat boks ved siden af? Hvorfor så ikke blot bruge boksen og IKKE app'en?
Jeg er klar over sommerhus-konteksten, men den er nok gældende for de færreste... App'en bliver vel netop skabt for at slippe for et utal af elendigt udførte bokse..

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl... Er det smarte ved web-tv ikke at man kan tage det med, sommerhus eller ej? Vi kan jo ikke tage deres boks med, da den kræver at der er indlagt kabel tv og så er det vel kun naturligt at man gerne vil skyde det på skærmen med chromecast eller apple tv. Det kan man så også, men det vil være meget mere brugervenligt med en integreret app.

Det der pisser mig af er at de fastholder at der er en app på vej, det har den været i årevis, men der er ingen tidshorisont og de kan kun gentage de samme værdiløse "svar" som en samling tamme papegøjer. Vi betaler premium pris, men vi får sgu ikke premium service. Jeg går ud fra at det i sidste ende handler om, at de vil tvinge deres elendige boks ned i halsen på samtlige kunder uanset om vi ønsker den eller ej.

Nu blev det så heller ikke i år, få fingeren ud og ansæt en projektleder der ved hvad de gør!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)