Spørgsmål

Apple Carplay

Kan se at Spotify nu kan bruges på Apple Carplay, hvornår bliver det også muligt med Yousee musik ?

15 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej

Kunne se du manglede et svar.

Om det bliver muligt, kan jeg ikke svare på, men jeg vil bestemt ikke udelukke, at det kunne komme på tale.
Er det ikke nemmere at være på forkant, flere og flere biler kommer jo med Apple Carplay, også en god en at få kunder på !!

Det er jo bare det at det er når man som mig køre meget bil at jeg vælger udfra hvor man kan få en app til at virker med Carplay, og igen bruge den når man går, andre mobilselskaber har jo Spotify i deres sortiment.

Claus
Stefan skrev:

Hej

Kunne se du manglede et svar.

Om det bliver muligt, kan jeg ikke svare på, men jeg vil bestemt ikke udelukke, at det kunne komme på tale.

-----------------------------------------
Hvornår bliver det så muligt med Yousee musik via Apple Carplay?
eller taler I stadig bare om det ;-)

mvh.
Carsten
Omdømme 5
Badge +7
Hej Calaha

Der er desværre ikke noget nyt på denne front og ligger umiddelbart ikke lige om hjørnet.

Et alternativ kunne være at bruge Bluetooth eller kabel til bilradioen. Jeg ved godt det ikke er det samme, men alligevel :)
Ja det er med at komme i gang , specielt med den efterspørgsel, spotify har forstået behovet
Omdømme 2
Badge +1
Ja det er da bare om at komme igang. Der er sikkert også nogen som ville blive glade for Android auto understøttelse også.
Badge
Nu er det snart 2 år siden jeg var inde i Forum for at tjekke op på nyt om Car Play, men der er åbenbart ikke sket noget siden sidst - egentlig utroligt, man skulle tro, at Yousee ville være på forkant med udviklingen.
Jeg downloadede for nylig en app "My Tuner Radio" og den er åbenbart kompatibel med Car Play, så det burde vel ikke være så vanskeligt.
Ved godt der er flere der har spurgt men er der ikke snart nyt

jeg er nok ikke den eneste der betaler 199+3x129 i måneden for et mobil abb og så kan man ikke få det op på sin skærm i bilen.

Hvis det er fordi samarbejdet med apple ikke kører så meld det dog ud - det er jo ikke jordens største app der skal udvikles og når sportify kan kan yousee vel også
Må også indrømme det giver mig lyst til at vælge et abn. med Spotify...
Hej.
Så fik jeg Apple Carplay i min nye bil, men savner i den grad Yousee Musik der.
Jeg kan ikke anvende auxstikket - findes ikke på min iPhoneX. Og bruger jeg adapteren, så ryger forbindelsen til Carplay
Hilsener Carsten
Ja, det er så ærgerligt at de ikke vil prioritere den her feature i deres app. Men Spotify er carplay kompatibel.

Du kan også bruge “now playing” i carplay og så vælge musikken fra din telefon. Men det er slet ikke samme brugeroplevelse som at have en carplay kompatibel app.
Af sikkerhedsmæssige årsager, bør yousee musik appen udvikles til appel car play

Hvornår sker det ?
Hvorfor besvarer yousee ikke spørgsmålene @YouSee
Omdømme 7
Badge +6
Forummet er jo primært for brugere til brugere, der er ind i mellem besvarelser fra You See.
Der er direkte kontakt til You See på FB.
Omdømme 2
Badge +2
Hej alle

Vi er faktisk igang med at kigge på muligheden for carplay og arbejder mod det, men kan ikke sige noget om hvornår det bliver klar :)

Özcan, yousee forum team.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P