App til Apple Tv | YouSee Community
Spørgsmål

App til Apple Tv

Vis første besked

44 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Radiomanden - hvor i TDC koncernen arbejder du??
Omdømme 7
Badge +7
Der kan kun gentages og skrives hvad You See har skrevet her på forummet, og hvad der er skrevet til samme spørgsmål på FB.
Omdømme 1
Hej Radiomanden - hvor i TDC koncernen arbejder du??

Ihvertfald stensikkert han arbejder i TDC koncernen. Men han vil ikke ud med hvor.
Jeg har lige købt et apple tv da jeg naturligvis bare forventer at der findes en yousee app. Så det jeg hører er at det gør der ikke?!?!?!?
Omdømme 7
Badge +7
Helt korrekt det gør der ikke.
Omdømme 3
Min boligforening forhandler med Waoo, krydser fingre for at jeg kan arkivere YouSee lodret.
Jeg blev lovet af YouSee at der ikke var problemer med at streame til mit fjernsyn fra iPad appen. Det kører ikke godt da den går i stand-by. Håber det kan fixes.
Men jeg har selvfølgelig forventet at en Apple tv app var på trapperne, så problemet blev overflødigt.
Stemningen her inde er at YouSee ingen interesse har i at få det til at køre godt til tv, for istedet at udleje en box.

YouSee kan i afkræfte ovenstående, da det selvfølgelig ville få mig til at flytte, der er massere af alternativer?
Og kan i samtidig bekræfte at der kommer en app? Igen ellers må man jo skifte til noget mere seriøst.
Omdømme 7
Badge +7
Som der spørges meget om på FB, så er der en App på vej, men det vides ikke hvornår, ligeledes vides det så heller ikke om det som til App'en til Android TV OS inklusiv Shield TV og Samsung Tizen OS kræves at der haves en TV boks.
Spar op til 61 % på dine streamingtjenester... dog uden login til HBO :(

Jeg havde glædet mig til HBO, men har fået en lang næse. Tidligere fik man login til HBO, men nu kan inholdet kun tilgås via Yousees produkter, hvor HD er ikke supporteret på tv uden tv-boks.
Jeg kan streame fra iPad eller pc til mit tv i den kvalitet det nu giver. Hvilket ikke er HD som fra Netflix, HBO, viaplay, TV2 eller DR. Prøvede med Star trek 2013 og den måtte jeg stoppe og leje istedet. I øvrigt går appen i stand-by når man ser live tv.
For mig er HBO via YouSee app ubrugelig.

Radiomanden/YouSee korrekt mig hvis dette er forkert.

I ordre processen skulle der have stået:
Spar op til 61 % på dine streamingtjenester på telefon, tablet og pc. Bemærk at nogle streaming produkter til tv kræver tv boks (99kr/m)

Jeg har snakket med YouSee dag for at finde ud af hvordan jeg ser HBO på mit tv. Og svaret er at det kræver tv boks til 99kr/m.
Det blev jeg ikke oplyst om da jeg bestilte. I har solgt mig HBO abonnement, men jeg skal betale ekstra for at bruge det på mit tv.

Hvis dette er korrekt forstået så opsiger jeg selvfølgelig mit abonnement med YouSee. Og jeg vil anmelde dette på trustpilot, da jeg føler at i har spildt min tid og oversolgt produktet. Er ovenstående korrekt bør i få opdateret jeres side.

Til sidst vil jeg sige at det virker ubegribeligt at det kan tage over 6 måneder at lave en apple tv app, som allerede virker til iPad. Manglende tv app, IOS app der går i stand-by og en tv boks til 99kr/m der løser problemet. Man for bestemt et indtryk af at dette er et problem som YouSee ikke ønsker at løse.

YouSee husk at takke jeres trofaste kunde og foreninger der er bundet med abonnementer. Jeres konkurrenter kan ses på tv med ApS og uden ekstra hardware.
Omdømme 7
Badge +7
For at kunne se HBO, C More, Dansk Filmskat m.v, som fås via You See ved bland selv, så kræves det at det er på You See platformene, TV boks, App og Web TV.
Der kan i mangel af boks, som kan lejes fra Kr.30/måned, Streames fra App på Telefon/
Tablet.
Ud fra dit svar Radiomanden læser jeg at du bekræfter at nedenstående er korrekt:
1. I ordre processen skulle der have stået, Spar op til 61 % på dine streamingtjenester på telefon, tablet og pc. Bemærk at nogle streaming produkter til tv kræver tv boks (30-99kr/m)
2. Jeg skal betale ekstra 99kr/m for at se streaming på mit tv, som er inkludere i mit nuværende abonnement

Prisen er underordnet da jeg hverken er interesseret i en tv-boksen eller ekstra udgift, som i ikke informerede om.
At prisen er 99kr ekstra om måneden, for boligforeninger, bekræftes på https://yousee.dk/boks.aspx
Det er hvad der står på side:
For kunder i antenne-/boligforeninger uden særlig aftale er prisen 99 kr./md.
Omdømme 7
Badge +7
Hvilke vilkår det er indgået under kendes ikke her på brugerforummet, da det ikke er noget der gås ind i herfra, det er mellem kunden og You See.
Det er korrekt at prisen på boksene kommer an på den enkelte forenings aftale. Det er en ting der må tages op med din forening, hvorfor de ikke tilbyder den til Kr. 30/måned.
Er selv i en Antenneforening som har indgået aftale, så den er til Kr.30/måned.
Omdømme 3
Til sidst vil jeg sige at det virker ubegribeligt at det kan tage over 6 måneder at lave en apple tv app

De har holdt deres kunder for nar i 2-3 år nu.
Det her er jo useriøst...

Jeg har intet imod at vente på en app hvis jeg ved den kommer (en ca. dato ville være rart!), men når man gang på gang hører den kommer uden der sker noget....suk...

Troede basal lærdom var ikke at love noget man ikke overholdt.. I er ikke politikere - I sælger et produkt og jeres kunder er rasende på jer.
Jeg tror ikke på den kommer. Den vil jo slå deres Yousee box ihjel og derved mister de 30 kr pr måned i abonnement.

ScreenCast af tv / Cmore film via Yousee app (både via iPhone og ipad) til Apple TV virker hellere ikke godt. Min dropper cirka efter 10min visning.

Så jeg tror derfor at det er med vilje for at folk skal købe deres egen TV boks.
Omdømme 7
Badge +7
I følge hvad You See skrev for en tid siden, så er det deres hensigt at alle skal have en TV boks, det er jo også nødvendigt for at kunne bruge den App der er til Android TV platformen og Samsung Tizen OS.
Det vil da også uden tvivl blive det der kræves for at kunne bruge den til ATV. Så bliv ikke overrasket, det er en rimelig formodning.
I skyder jer selv i foden ved at være så sløve til, at få den her app ud. Det er ved at være en farce. Jeg opsiger snart mit Yousee-abonnement og går over til Netflix/HBO+ DR App og Viasat Sport.

Det nuværende brugeroplevelse med Airplay fra en iPhone til tv er elendig! Skændsel!
https://www.recordere.dk/2018/09/yousee-klar-paa-apple-tv-dropper-boks-kravet/ hallelujah. Det ser rigtig godt ud. ??
Badge
Er der andre end mig der har store problemer med pixelering og langsom opstart af app og kanaler på apple tv 4 app´en og ios generelt?

Besvar