Spørgsmål

App til Apple Tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Vi mangler stadigvæk at Yousee udgiver app til Apple tv. Noget lignende kører allerede som app til IPad og formodentlig også andre. Har kontant ret i sin påstand, at Yousee ikke er helt med på beatet - you(NOT)se?? Der må være mere seriøse udsagn om tidsramme mulige. Mvh Benny

43 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Foreløbig er der intet nyt, det forlyder heller ikke om det som App til Android TV OS, kræves at der haves en TV boks, det må indtil andet forlyder formodes at det gør.
Der er allerede en til Android TV så mon der ikke snart lander en til Apple tv 4
Den kører fint på Nvidia Shield.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, den kører fint på Android TV OS platformene forudsat at der haves en TV boks.
Det kunne være rart, at der kom en melding fra YOUSEE, om der kom en APP til AppleTv boxen.
Mit tv har smidt forbindelsen til kortlæseren og derfor kan jeg ikke se ret meget tv i soveværelset. Valget står imellem et nyt tv (hvor korlæser efterhånden er væk) , en Yousee Box til 99,- md. eller en AppleTv box, som ville være at foretrække, da det også giver andre muligheder.

Så kære YOUSEE, kan i ikke bare skrive om i arbejder på en APP
Omdømme 6
Badge +7
Hej alle

Der arbejdes på en app til Apple Tv, men jeg kan desværre ikke give en konkret tidshorisont på, hvornår den er klar. Hvorvidt den vil kræve tv-boks for at bruges er på nuværende tidspunkt for tidligt at sige.
Omdømme 3
Kasper skrev:

Hej alle

Der arbejdes på en app til Apple Tv, men jeg kan desværre ikke give en konkret tidshorisont på, hvornår den er klar. Hvorvidt den vil kræve tv-boks for at bruges er på nuværende tidspunkt for tidligt at sige.

Det der har vi snart hørt på i årevis, ikke godt nok!
Omdømme 1
Hvornår kommer den app til Apple TV???
Omdømme 4
Badge +6
Bjur skrev:

Hvornår kommer den app til Apple TV???

Hej Bjur

Jeg kan ikke give noget andet svar end det, Kasper har givet.

Stefan, YouSee Forum Team
Det vi efterspørger er ikke en løsning, der involverer en tv-boks. Spørgsmålet til yousee er så enkelt som: hvornår kommer der en app til appel-tv?
Mvh Benny
Omdømme 7
Badge +6
Er svar på FB i går, der er ingen dato på hvornår, der er ikke information om der kræves boks som til Android TV og Tizen OS.
Omdømme 3
Vi har været meget tålmodige, det begynder at føles som om Yousee holder deres kunder for nar.
Hvis ikke snart der kommer et svar, som oplyser en dato for "Yousee-app" til "appleTV", er vi mange (rigtig mange) der kraftigt vil overveje at skifte til anden TV-distributør.

Det er jo fuldstændigt uacceptabelt fra jeres side, at holde kunderne hen i uvished -

Lad os nu få et ordentligt svar fra jer, som vi kan bruge til noget -
Omdømme 7
Badge +6
Seneste svar fra You See angående det var på FB i går, der er endnu ingen tidshorisont, derved heller ikke info om at der som til Android TV OS og Tizen OS kræves TV boks for at kunne bruge den.
Jeg tror desværre ikke spørgsmålet er hvornår der kommer en app. Mere hvorfor de ikke vil udgive en?

Det tager ikke år at lave sådan en app, og mit gæt er, at den for længst er lavet, spørgsmålet er bare hvad der holder dem tilbage med, at frigive den.

Ps. Og nej yousee, aap’ en skal ikke være uafhængig af en boks, fuldstændig ligesom app’en på iphone og ipad. Det kan ikke passe man skal slæbe alt muligt elektronik med på ferie, gør nu tingene lidt simple og nemme for jeres kunder!
Hov der skulle naturligvis ikke stå uafhængig, men afhængig af en boks osv.
TDC/yousee er overhalet indenom, ikke underligt med den udviklingshastighed. Brug smartphone og Chromecast. Virker på alle TV med USB og koster 300 en gang for alle!
Hvornår tager yousee ordet og giver et seriøst svar om app til aple tv?
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke noget nyt endnu i følge et svar på FB for nogle dage siden.
Det er yderst skuffende - Waoo og flere andre har allerede appleTV apps ...

Er der i øvrigt andre, der har problemer med at streame 3Max over AirPlay og appleTV? Det går fint, hvis man vælger at streame "fra begyndelsen" af udsendelsen, men ønsker man at gøre det live, kører "hjulet" bare. Skal man virkelig se udsendelser der med forsinkelse?

Maja
I sidste ende er det viel et spørgsmål om profit.

Yousee skal jo have deres månedlige fee for boxen, så hvorfor så lave en app der kan bruges sammen med apple tv. De går dermed glip af leje hver måned, da flere vil opsige boxen.

Det er mærkeligt at man ind i mellem kan bruge yousee app på ipad på et stofanet, men ik på youseenet.

Men må bare konstatere at yousee, ikke ønsker at følge med deres kunder, da det hele er cool cash.

Mon ik når der er en ny teknologi på vej, får vi en app på apple tv der virker og en app på ipad der vil afspilles på apple tv.
Omdømme 1
Noget nyt YOUSEE??????
Omdømme 2
Badge +2
Hej Alle

Der er stadig ikke noget nyt. Når vi har noget nyt, så skal vi nok råbe højt omkring det. Både her og på facebook.

Özcan, yousee Forum Team
Omdømme 2
Jeg så os gerne, at youSee fik lavet en App som på tablet og mobiler hvor man ikke skal have jeres boks. Det er jo netop derfor apps bliver lavet. Så er man fri for alle de bokse som fylder en del.
Omdømme 1
Hvornår YouSee?
Omdømme 7
Badge +6
Som Özcan skrev så skal det nok blive annonceret når det sker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)