App på Lg tv | YouSee Community
Spørgsmål

App på Lg tv

Manglende support på apps

7 Kommentarer

Hej
Det er en noget mærkelig politik i køre inde ved jer, nu har i lavet en app til Android og så lukker i ned for appen på Lg tv! Og den side i henviser til når jeg forsøgte at starte appen op, er enden flyttet el fjernet ! Hvad sker der lige inde ved jer ???
Omdømme 7
Badge +7
Dette er et brugerforum. Der er endnu ikke kommet en App til LG's TV OS, den der var kan ikke længere bruges, da den var til en ældre platform som ikke længere understøttes.
Kommer der en ny app ? Som kan bruges på Lg tv. Årgang 2016 ?
Omdømme 7
Badge +7
Som det forlyder så skulle det næste fabrikat blive LG, om den App vil være bagud kompatibel til andre OS end det nuværende vides ikke, det kommer helt anpå You See.
Den nye app kommer næppe til at virke på ældre tv-modeller. Den nye app kræver også en boks i husstanden, så for mange bliver den nye app slet ikke relevant.
Jeg har købt et android tv, som nu findes i mange versioner, som dog ikke kan købes i DK. Prøv at se på amazon, men vær opmærksom på Told-regler.
AndroidTV virker som en telefon, men med 4K - 60fps udgang. Dvs. du kan installere apps på den som f.eks. yousee app til android (HBO, netflix og spil virker også rigtigt godt). Det virker perfekt når man sætter en trådløs mus (ca. 50kr på geek - whish.com) til for at styre det.

Køb dog ikke den billigste udgave af AndroidTV. Jeg endte med en til ca. 500Kr. med 4GB RAM og 32 GB Lager
kan være man skal overveje at skifte væk fra yousee, gider ikke betale for noget som jeg har kunne bruge!

Besvar