App på samsung smart tv

Jeg har nu fået skiftet over så jeg kan se film og serier via yousee play, det virker fint på alle platforme på nær mit Samsung tv. Den nægter at godkende at jeg har et abonnement. Har prøvet at opdatere software men det hjalp ikke.

Hilsen Morten Frandsen

10 Kommentarer

Hej

Er det denne fejl du får?

"du har ikke adgang til dette indhold"

Har du læst Kaspers indlæg. Måske er det også det der er i vejen hos dig?

Se link

Hej

Nej desværre ikke jeg kan bruge det alle andre steder end på mit Samsung tv, den app yousee har der bliver ved med at sige jeg ikke har abonnement.

Hilsen Morten Frandsen
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Nemloch

Vi har desværre ikke en YouSee Play App til SmartTV. 

Hvis du har YouBio abonnement til 99 kr./md., så vil du kunne logge ind og bruge denne app. 

Om der kommer en YouSee Play App til SmartTv,  kan vi desværre ikke sige på nuværende tidspunkt, umiddelbart ikke pt. 

/Kasper 

Hvorfor skal Samsung Smat tv være s¨meget mere usmarte end alle andre og have alle jeres SKIDE forba/&%&&%&/(/(/()()=()=()() bokse og ALT MULIGT skrammel til flere 1000 kroner for at kunmne vise det indhold man nu engang betaler for?!?!?!

SE OG KOM I OMDREJNINGER og få det udviklet til Samsung også!

Det er ikke særlig godt at I ikke kan klar at levere yousee play på Samsung smart tv !

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Nemloch skrev:
Hej

Nej desværre ikke jeg kan bruge det alle andre steder end på mit Samsung tv, den app yousee har der bliver ved med at sige jeg ikke har abonnement.

Hilsen Morten Frandsen

Her kan du se hvordan du gør.

Helt enig, det er sgu ringe, sådan nogle ting skal der være tænkt på. vi lever jo i år 2015. pt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Luffe12 skrev:
Helt enig, det er sgu ringe, sådan nogle ting skal der være tænkt på. vi lever jo i år 2015. pt

Jeg kan ikke forstå problemet. På mit Samsung TV kan jeg godt bruge YouSee's app. Inden jeg går ind i appen bruger jeg logger jeg mig på. Kan se de film, der er i mit abonnement og købe de film jeg ønsker.

Jeg kan simpelthen ikke finde yousee appen på mit samsung tv, da vi så gik ind på internettet og søgte på det gad den ikke at komme ind på siden

vh Niels Bonø
Har samme problem og synes det abonoment jeg har er fuldstændig værdiløst når jeg nu ikke kan se det på mit tv

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)