Spørgsmål

App


Er der noget galt med tv og film app.
Den stopper hele tiden, både på min mobil og på ipad.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Nottrup22

Du mangler et svar - det gør vi lige noget ved.

Oplever du det samme problem med TV & Film app'en på flere enheder, så er det ofte et tegn på, at forbindelsen ikke nødvendigvis er helt god nok til, at det kan køre ordentligt. Derfor medsender jeg lige et link til vores guide om, hvordan man skifter den kanal, som det trådløse netværk bruger. Det kan ofte gøre en forskel.

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/indstillinger-og-sikkerhed/saadan-skifter-du-kanal-paa-dit-wifi/skift-kanal-via-mitwifidk

Hjælper det dig ikke videre, må du meget gerne fortælle så meget som muligt omkring det - det kan være, at der er andre, der har erfaringer med det. :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)