Antal enheder på yousee musik. | YouSee Community
Spørgsmål

Antal enheder på yousee musik.

Jeg kan se at snakken har stået på gennem et stykke tid her på forummet. Jeg mener der er plads til forbedring så begrænsningen med en bruger ad gangen pr konto bliver ændret. Teknisk uproblematisk for yousee og afspejler kun manglende vilje. Jeg mener også at svarene/kommentarerne der kommer fra “superbruger” med badges, der kun fokuserer på problemets årsag og ikke på løsningen er en besynderlig måde at håndtere det på. Kan ikke gennemskue om disse betales via yousee. I så fald burde dette nok genovervejes da copypaste nok ikke bør give økonomisk kompensation. Dette er et yousee forum og jeg mener at de bør svare på hvorfor man ikke ønsker at forbedre brugeroplevelsen af deres produkter? I dette tilfælde yousee musik.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er yders sjældent jeg "copy paster" noget i/til dette forum, men jeg giver ofte samme svar på samme spørgsmål. Mange evner desværre ikke rigtig at søge i forum før de spørger.

Nej, vi superbrugere i dette forum aflønnes ikke.

Jeg vil tro, at det er dyrt for YouSee (betaling til rettighedshaverne), at give "gratis" adgang til musik. Derfor begrænses det til kun en samtidigt per abonnement.
Ok. Ingen betaling. Hvad er meningen så med indlægget? Du har ingen forbindelse til yousee men kommenterer på deres vegne med en besvarelse om at du tror det er dyrt at give “gratis” adgang. Hvis dit yousee abonnement er gratis så skriv lige hvordan jeg får et sådan. Jeg tænker umiddelbart du har misforstået indlægget. Der var ikke lagt op til en filosofisk debat om tro men en faktuel.

Besvar