Android Yousee App fryser | YouSee Community
Spørgsmål

Android Yousee App fryser

• Bruger
  • 8 kommentarer

Efter en opdatering i starten af Okt 2019, fryser hele enheden (ikke kun Yousee app’en) - i ca.1 minut, hvis jeg  f.eks går ind i program oversigten. Dette er på Android tablet, har prøvet på flere forskellige enheder og både mobilinternet og kabelinternet. Problemet eksisterede ikke før. Er der andre som oplever dette?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej@cu2 

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg byder lige ind :) 

Du skriver efter en opdatering i starten af Oktober - er det en opdatering af YouSee appen, for der blev seneste opdatering frigivet d. 17 september.

Hvis fejlen udelukkende fremprovokeres ved brug af YouSee appen, så prøv at at- og geninstallere denne. Hvis problemet fortsætter, så skal du måske nulstille din enhed (husk at tage backup).

Jeg håber du har fundet en løsning eller, at ovenstående kan bidrage til en.

Tak for svaret, jeg vil prøve at slette og genindstallere appen. 
Jeg tror at den opdatering jeg bemærkede i starten af Oktober (eller deromkring) var 17 Sept.updaten.

Jeg vender tilbage, hvis det stadig driller.

Har arbejdet mere med yousee app’en til Android og kan konstatere at den stadig fryser når jeg går ind I programguide (bogen). Jeg kan dog få den til at vågne op ved at rotere enheden, så skærmen skal gentegnes. Så vågner den med det same, ellers skal man vente nogle minutter eller mere….

Problemet er opstået efter sidste opdatering. Min enhed burger 4:3 format.

Omdømme 3
Badge +1

Har arbejdet mere med yousee app’en til Android og kan konstatere at den stadig fryser når jeg går ind I programguide (bogen). Jeg kan dog få den til at vågne op ved at rotere enheden, så skærmen skal gentegnes. Så vågner den med det same, ellers skal man vente nogle minutter eller mere….

Problemet er opstået efter sidste opdatering. Min enhed burger 4:3 format.

Hej @cu2 

I så fald synes jeg, vi skal få fejlmeldt din app, så vores systemteknikere og udviklere kan se nærmere på frysningerne. 

Vi kan desværre ikke fejlmelde individuelle kunder herfra, hvilket er nødvendigt idet vi ikke kan genskabe fejlen. Vil du derfor ikke tage fat i vores telefoniske support, så de kan hjælpe med en fejlmelding?

Supporten sidder klar på 70704040 mellem kl. 8.00-20.00 alle ugens dage. 

Anna,

YouSee Forum Team

Besvar