Android TV planner?

Hej Yousee

Først vil jeg gerne rose for det utrolig flotte app i efterhånden har fået stykket sammen på android.

Jeg mangler dog at appen er tilgængelig i Android TV? I mit tilfælde på en Nvidia Shield TV, men det kunne somend ligeså godt have været Google Nexus Player, Razor Forge eller en helt 4. enhed.

Det ville være oplagt at lave en integration med androids nye "live channels" system på sådanne enheder!

Er det noget i har gang i at udvikle eller er det en del af appen vi som forbrugerer kan kigge langt efter?

Mvh Mathias

7 Kommentarer

Som opfølgning er det dette nye "live channels" system jeg mener:

https://developer.android.com/training/tv/tif/tvinput.html

som fx:

https://github.com/googlesamples/androidtv-sample-inputs

Hej smilykoch 

Velkommen til vores Forum. 

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Tak for dit input på siden. 

Jeg kan oplyse, at der desværre ikke er planer om, at udvikle lignende App til Smart TV på nuværende tidspunkt. Lige nu holder vi os til Mobile enheder. 

Det kan dog ikke afvises, at det ikke kommer i fremtiden.

Hej Petar

Tak for dit svar. Dog er jeg ikke helt sikker på at mit spørgsmål blev forstået.

Jeg søger ikke et helt nyt app eller noget som helst smart tv app.

Jeg søger blot at adgangen til at anvende jeres eksisterende android app på en android TV enhed slåes til.

Det er altså en 50 linjers ændrig i jeres eksisterende app jeg søger. 

At dette er et kunde-til-kunde forum er helt i orden, men kunne du så ikke fortælle mig hvordan jeg kan komme i kontakt med de folk som er ansvarlige for eller som udvikler jeres app.

Fortsat god dag :)

Mvh Mathias.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

smilykoch skrev:

Hej Petar

Tak for dit svar. Dog er jeg ikke helt sikker på at mit spørgsmål blev forstået.

Jeg søger ikke et helt nyt app eller noget som helst smart tv app.

Jeg søger blot at adgangen til at anvende jeres eksisterende android app på en android TV enhed slåes til.

Det er altså en 50 linjers ændrig i jeres eksisterende app jeg søger. 

At dette er et kunde-til-kunde forum er helt i orden, men kunne du så ikke fortælle mig hvordan jeg kan komme i kontakt med de folk som er ansvarlige for eller som udvikler jeres app.

Fortsat god dag :)

Mvh Mathias.

Hej Mathias 

Der er desværre enheder som vi ikke understøtter pga. den ene eller den anden årsag. Det kunne f.eks. være manglende understøttelse af player-modul eller lignende - jeg er ikke udvikler, så jeg ved ikke lige hvorfor det ikke virker, men vi forsøger hele tiden at ramme så bred en vifte af produkter til glæde for vores kunder! :D

Vi har desværre ikke en kontakt-indgang til vores udviklerteam.

Tak for din interesse og input i hvert fald! :D

/Kasper 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kan Chromecast ikke være en løsning?

Hej

Hvad ?

Der er ANDROID TV indbygget i alle nye 4K skærme fra SONY, Phillips og Sharp.. og flere producenter er på vej...

At tilpasse eksistrende ANDROID app til ANDROID TV burde IKKE være det sværeste, idet der også findes 21" Android enheder...  alternativt som det foreslås af andre.. gøre eksisterende Android app tilgængelig til Android TV... 

Mvh.

Kim Rene Jensen

Håber også i finder en løsning på dette

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8