Spørgsmål

Android tv app endelig ankommet, men...

Omdømme 1
Tak for endelig at frigive en Android tv app.
For mit vedkommende var det ønsket om at undgå at have en grim boks stå og fylde i tv alteret.
Så jeg downloadede appen med spænding om at så ville jeg kunne tilgå de ting som leje af film osv direkte på mit tv.

Men glæden blev kort.

Straks efter login , dukker følgende meddelelse op :

For at få adgang til YouSee tv og film på Android tv, skal du have et tv-abonnement med en YouSee tv-boks

Jamen søde YouSee , jeg vil jo ikke have nogen boks!

Hvad med at lave et 10 kr. Abonnement til appen alene ?

Afventer ivrigt et positivt svar

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Brugerforummet er ikke en kontakt til You See, men til andre brugere.
App'en er beregnet til at kunne bruges sammen med boksen, så derfor giver det mening at der kræves en boks.
Omdømme 1
Giver da minus mening , hvad kan appen som boksen ikke kan ?
Omdømme 7
Badge +6
Den kan bl.a afvikle indhold fra boksen.
Boksen kan jo ikke undværes, når størstedelen af kanalerne har Rekvalmer, for så kan man ikke springe dem over, derudover afhænger man ikke af hvor længe de enkelte udsendelser er i arkiv, og andre er der slet ikke. Så den eller for den sags skyld anden optager kan ikke undværes.
Jeg er ked af at sige det Radiomanden.... Men det giver i en normal verden absolut ingen mening at en app er afhængig af en boks! Ingen gider de bokse og her var endelig en mulighed for at slippe for lortet! Det bliver yousees død hvis de ikke ændre på de vilkår! Men de skal vel mærke en reel kundeflugt før de forstår... Og jeg forstår ik din evige beskyttelse af deres vanvittige valg.....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)